|
|||
|
|||
rotiform blQ reps, 18 inch
rotiform blq replica, ze worden verkocht zonder banden of eventueel met zo goed als nieuwe banden, 5x100, et 35, 8 j rondom 18 inch , matt black met originele centercaps gsm nr: 0479/98.34.98 zijn in uitstekende staat buiten 1 kleine plaats met lichte borduurschade , valt echt niet op , prijs voor de velgen en centercaps is 400.. en met banden 750, licht bespreekbaar in oost-vlaanderen , ninove ( kort bij Aalst )
Last edited by silver__mk4 : 29-09-2012 at 18:29. |
|
|||
|
|||
niemand geintresseerd?
|
|
|||
|
|||
velgen zijn in uitstekende staat! op 1 velg iets van schade maar zeker niet erg , prijsdrop 350 euro! wie ze komt halen voor volgende week vrijdag! moeten dringend weg!!
|
|
||||
|
||||
Zeker interesse hier maar ze passen niet op mijn scirocco
|
|||
|
|||
ja dat zal niet passen denk ik , een nieuwe rocco is 5x112 en een oude dacht ik 4x100, en ik heb 5x100 maar gaat natuurlijk altijd met adaptors he
|
|
|||
|
|||
inruil mogelijk?
|
|
|||
|
|||
is te zien met welke velg mvg
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dan kom ik helaas niet uit met de et waarde, want mijn rocco heeft al et 45 geloof ik. Dus als ik et 35 heb gaat ie al verder naar buiten dat kan net. Maar als er dan ook nog adapters tussen moeten. Ik vind het echt super velgen maar helaas dat ze niet passen. Ik zou mijn keskins er haast op inruilen en die van jou omboren
|
|||
|
|||
welke keskins?
|
|
|||
|
|||
nog iemand geintresseerd? worden enkel nog verkocht! zonder banden, met 2 bijna nieuwe banden en 2 niet zo goede banden of 4 bijna nieuwe banden
|
|
||||
|
||||
grapig ik verkoop die velgen ook nieuw. maar wist niet dat de orginele rotiform centerkapjes erin pasten
mvg sjaak
|
||||
|
||||
Deze keskins onder mijn auto