|
||||
|
||||
Stuurbekrachtiging MK2/MK3 uitwisselbaar
Voor de nieuwe aanwinst zou ik graag stuurbekrachtiging willen opbouwen
Het is een combinatie gerecht.. 1985er 1300cc basis met een 1,9 diesel erin van een MK3 golf Dus pomp van een "simpele" diesel past gok ik zo... caddy/inca/golf/polo enz MAAR welk stuurhuis PAST?? Is Mk3 ook te gebruiken... Als iemand iets heeft of compleet voor weinig of nog minder graag...
|
|||
|
|||
Heb je onderstel van een 2 of 3?
|
|
||||
|
||||
Mk3 past maar je moet dan wel de stuurstangen van de golf 2 MET stuurbekrachtiging er bij bestellen of zien te vinden op de sloop oid.
Of je neemt t setje van Lesley over: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=104844 |
|
||||
|
||||
Ik heb een MK2 onderstel.. MAAR de remmen en fuseelichamen zet ik ook over..
draagarmen zijn langer toch???? die dus niet... dus dan ben ik klaar met de spoorstangen compleet van het stuurhuis naar de wielen te bestellen! Das perfect!!!
WWW.SUBDUBBERS.NL Vw Passat 3b 110pk oliestoker BMW E30 M3 S50b30 (Hobby & Drift) Mini 1988 REDHOT (project) Last edited by DoriDaan : 26-09-2012 at 07:03. |
|
|||
|
|||
Naar mijn weten zit er ook verschil in de fusees tussen plus en niet plus onderstel,
weet dit niet 100% zeker
|
|||
|
|||
stuurhuis van een golf 3 wil wel, zelf ook gedaan.
complete stuurstangen overzetten van golf 3 naar golf 2 (kan goed vast zitten ) en die knik stang van stuurhuis naar stuurkollom van golf 3 ben je nodig.
|
||||
|
||||
-stuuruitslag van een golf 3 is net iets meer als van een golf 2
-je moet ook de stuurstang richting je stuur hebben ivm de splines -steun van de stuurpomp is iets anders.Je kan niet alle bouten benutten,tenzij je ook de dynamosteun overzet |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is afhankelijk van de fabrikant naar mijn weten!
|
||||
|
||||
dacht dat het oude model grove splines had aan het stuurhuis en de moderne huizen fijne splines?
|
|||
|
|||
mijn golf 2 uit 93 had grof en
mn golf 3 uit 93 had fijn misschien per model verschillend