#1
|
|||
|
|||
1.8 16v hapert, wie weet een oplossing?
Mijn golf 1 gti 16v hapert bij ongeveer 3000 toeren en
bij gas loslaten. Wie weet waar dit aan kan liggen? Of wie heeft dit probleem ook gehad? Liefst ook een oplossing Last edited by dennisenjenny : 22-09-2012 at 12:59. |
#2
|
|||
|
|||
Bobineblok had ik bij mijn oude gti tenminste wel een keer
|
#3
|
||||
|
||||
Quote:
Dan moet je wel ff iets meer info geven; Loopt ie op origineel management? motorcode? Is het een pl of een kr? |
#4
|
|||
|
|||
Quote:
Heb de auto zo gekocht met dit blok erin...... Hoe kan ik zien of dit een kr of een pl is? En of het management origineel is? |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
had je dezelfde problemen? |
#6
|
||||
|
||||
Begin met de makkelijke dingen te controleren;
- bougies - bougiekabels - verdeelkap en rotor - vacuumslangen 10 tegen 1 dat je het dan al te pakken hebt...
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#7
|
|||
|
|||
Quote:
Zal ik eerst een proberen! Bedankt.... |
#8
|
|||
|
|||
Motor is 1800 16v KR.
Motorcode is 027103373e. En hoe kan ik zie of het management origineel is? |
#9
|
|||
|
|||
Zoek ook nog onderkant van luchtfilterbak!
Wie heeft er nog ergen 1 liggen? Bij die van mij is de hele onderkant eruit gezaagd. |
#10
|
|||
|
|||
up!
|
#11
|
||||
|
||||
Misschien dat je dat even bij onderdelen te koop gevraagd moet doen, plus dat nog een topic openen in het mk2 forum over hetzelfde geen snuggere indruk maakt...
Edit: stel jezelf gelijk even voor in het daar voor bedoelde topic, wel zo leuk
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
Last edited by Audi1981 : 24-09-2012 at 19:59. |
#12
|
|||
|
|||
Quote:
dat is toch vet |
#13
|
|||
|
|||
kijk een naar vacuum lekken bij de rubber op de spinnekop en met name die dunnere bovenop
|