|
||||
|
||||
Volkswagen Golf 2.0 Variant Unieke KM stand
Hallo,
Bij deze gaat mijn Golf Stationwagen in de verkoop. Ik heb geen grote auto meer nodig dus ik ga weer kijken voor een kleiner model. Het betreft in deze een Volkswagen Golf 2.0 HIGHLINE Variant uit 2000. De auto heeft de unieke kilometerstand van 116.300. De auto is zeer zijk uitgerust zoals normaal is bij een Highline model. Cruisecontrole Automatische climatecontrole, ijskoud Cruisecontrole Radio Cd speler in zeer goede staat 4 zo goed als nieuwe winterbanden set plus orginele nieuwe velgen Alle ramen zijn electrisch Centrale deurvergrendeling Grote schone kofferbakruimte Nooit in gerookt De auto is van binnen in uitmuntende staat ! De auto is van buiten zeer netjes, altijd zuinig mee omgegaan. Gebruikerssporen zijn aanwezig maar dat is normaal voor een auto van deze leeftijd. Voor meer info of foto's gaarne PM of mail naar n.i.e.k@hotmail.com Auto staat in Limburg (Sittard) Vraagprijs is 4700 Euro inclusief de winterbandenset. M.v.g. Salocin |
|
||||
|
||||
Last edited by Salocin : 18-09-2012 at 14:50. |
|
||||
|
||||
Hoezo is de kilometerstand uniek?
In nederland zijn 7.600.000 auto's, je zou kunnen zeggen dat de kans dat er nog een auto is met dezelfde kilometerstand 7.600.000 : 116.300 = 1 op 65.
|
||||
|
||||
Quote:
je rekent een beetje verkeert... de 7.6 miljoen autos die jij zegt, zijn niet allemaal een VW golf station uit 2000... Denk dat er ongeveer 100 automerken worden verkocht in nederland.. Niet allemaal evenveel, maar dat weet niemand, alleen de RDW.. dus denk dat het meer iets in de richting is van: 7.600.000/100 = 76000 vw's er zijn 61 modellen van VW, waarvan er mischien nog 55 zijn in nederland(schatting) dusss.. 76000/55 = 1382 stations 1382/4 modellen = 346 per model 346/6 maanden dat ze verkocht werden = 58 over deel die 58 weer door de km' stand dan krijg je heel wat anders als 1 op 65... kan de som ellelang maken (highline, basis, master, etc., maar omdat ik nu weer aan het werk moet, laat ik jullie de rest maar invullen haha maar weer back on topic! tevens een gratis upje :P
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt helemaal gelijk, ik denk inderdaad dat de kilometerstand uniek is voor een VW Golf variant Highline in deze kleur, met deze uitrusting en met deze velg-/band conbinatie. Maar ik denk dat de verkoper bedoeld te zeggen dat de kilometerstand wat aan de lage kant is.
|
||||
|
||||
Thnx voor de up & braintraining !
Bedoel inderdaad gewoon te zeggen dat deze kilometerstand is. Staat nog steeds te koop .... Geen inruil |
|
||||
|
||||
up
Last edited by Salocin : 29-10-2012 at 04:02. |
|
||||
|
||||
Prijs aangepast naar 4500 euro !
|