|
||||
|
||||
Er is ook ergens een plaatje waar de twee daken open staan, heel grappig.
Ik vind 457cm lang zat |
|
|||
|
|||
Heb helaas niet het oetingerblok ... Houd beetje op met de einddemper en achterbumper
Maar staat wel goed, en je ziet de dempers en uitlaat niet meer Heb de 2.1 wbx, mv... Met prins vsi lpg erop . En automaat en clima |
|
||||
|
||||
Ik weet nog steeds niet of ik nou een MV of een SS heb maar ik ben wel benieuwd wat je bus zo'n beetje verbruikt op gas, en hoeveel liter je tank is
|
|
||||
|
||||
Ik zal eens kijken van het weekend bij Das Drag Day of er nog leuke zijn ..........
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
@huinkroese, motorcode kan je zo zien op voorkant van je blok
Heb bij mij de kat er tussenuit, en nog maar 1 demper. Dus pure boxer sound Lambda gebypassed. Doe zon 270km op een tank lpg, das zon 38 liter lpg 45 liter tank |
|
||||
|
||||
tristar op airride, 1.8T motor en 996 bak... meer info op http://vw-tristar.web.surftown.se/vw-tristar5.htm
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 23-09-2012 at 09:40. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
hier mijn t3, is pas bijgewerkt enzo dus nog geen duidelijkere foto's ^^
|
|
||||
|
||||
gespot op das drag day afgelopen zondag.
|
|
||||
|
||||
die blauwe is idd netjes
@JeeWee: dat is een dikke tristar. had het overlaatst allemaal nog is gezien. er steekt een hoop werk in die bus @huinkroese: die zwart/wit is echt een coole foto
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
echt DIK Jeewee
|
||||
|
||||
Hot. Maar nog een lange weg te gaan
|
||||
|
||||
NOT, wat een onzin om zo'n ding zo laag te gooien, zonde van een 79tiger doka, en de wielenkeus kan ik ook niet warm voor lopen, past niet bij zo'n doka vind ik.
lange weg te gaan? its all tax n tested and ready to go now. dit is mi beter
RIJD DUURZAAM, RIJD OLDTIMER! Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! '72 T2 singlecab '78 T2 doka '80 T3 singlecab '80 T3 singlecab Lupo 3L Last edited by JeeWee : 01-10-2012 at 19:35. |
|
||||
|
||||
Haha, ik vind het wel grappig dat hier ook meteen twee kampen zijn. Ding is behoorlijk krusty en ik krijg het niet beargumenteerd maar ik moet er wel om lachen.
Die Belgische Carat Doka heeft in mijn browser een eigen tabje, zo'n vet ding! > http://www.retropilots.be/phpBB2/vi...t=1226&start=40 |
|
||||
|
||||
het is idd jammer om dit met een 79er te doen...
dat ze maar gewoon de achterste kabinedeur naar mij sturen
|
||||
|
||||
Die witte Doka zou ik mijn mk2 zo tegen ruilen, echt gaaf !!