|
|||
|
|||
getunede golf 4
Hallo mensen!
Stel me hierbij even voor op dit forum Ik ben Rick van Verseveld uit Lienden en ben 24 jaar oud Ik ben sinds 2 jaar bezig met een golf 4 uit '98 en heb m al redelijk ver uitgebouwd Dit is hoe ik hem kocht Inmiddels is de auto behoorlijk veranderd Body: R32 voorbumper abs skirts aftermarket achterbumper embleemloze grill embleemhap in motorkap dichtgemaakt JDM style led backlights Devil eyes koplampen met Xenon 8000k Ice 2x Polkaudio subs 12 inch jbl gto mono 500 watt rms jbl compo's in de deuren interieur: Neon onder het dashboard andere handremcover onderstel: Tuningart schroefset (die VEEEL te stug is ) Inter action 18 inch velgen op dunlop f1 banden 215-40-18 neon onder de auto leds in grill Ben nog van plan het interieur aan te pakken, en dan doel ik eigenlijk op n recaro leder interieur. Ben nu motorisch bezig. Wil van de 1.6 af en er een 1.8 20v turbo inlepelen. Hoop dat ik nu even genoeg gezegd heb. Dank je wel alvast! Last edited by rick198818 : 23-09-2012 at 17:21. |
|
||||
|
||||
Welkom! Leuke plannen met de 1.8T! vraag maar int rond, zijn er genoeg die het gedaan hebben.
|
|||
|
|||
Dank je wel man ! Lijktt me echt geweldig om de auto zo af te maken. Hoop op korte termijn zon blokje ingebouwd te hebben!