|
||||
|
||||
Gti 16v Kr Mk2
Bij deze mag de gti weg omdat ik terug een luchtkoeler zou willen
het gaat om een gti 16v met motorcode KR. van '88 ligt since vorige maand op airride. merk GAS met 8 kleppen en 10mm leidingen, 20l tank en snellere compressor. is veel nieuw aan veranderd. nieuwe uitlaatlijn nieuwe cardanhoezen nieuwe luchtfilter, benzinefilter, oliefilter nieuwe koppakking nieuwe kleppendekselpakking nieuwe bougies nieuwe achterste remschijven + blokken nieuwe voorste remschijven + blokken nieuwe kofferbekleding extra intérieur, achterlichten en voorbumper met originele mistlichten bijgeleverd eventueel een set webers + spruitstuk erbij is voorzien van G60 wielbogenkit wagen komt uit nederland ben zelf van belgie. homologatie is nog niet gebeurd dus kan voor belgie nog niet gekeurd worden voor verkoop. gelijkvormigheidsattest voor belgie is te verkrijgen bij dieteren maar ik graak er nooit met mijn werk. ik wou wachten tot volgend jaar als hij oldtimer werd verkocht! inruil luchtgekoelde mogelijk, kever-bus-kubel-karman.. opleg mogelijk meer foto's op aanvraag.
'Keep On Cruizing' Low'n'Slow Golf mk3 -> Daily Audi LS100 '72 -> Project Last edited by airkewld : 23-10-2012 at 12:43. Reason: verkocht |
|
||||
|
||||
up