|
||||
|
||||
Golf 2 GTI 16V Edition One ITB
Golf 2 GTI 16V Wolfsburg Edition One
Bouwjaar 1989 Dark burgundy purple (LC3U) Carrosserie heeft ca. 165.000 km gereden Schuifdak Meegespoten spiegels, bumpers en slotlijst Electrische Recaro stoelen met 16V in de kopsteun gestikt Hoedenplank zonder speakergaten 15K Xenon Uiterlijke wijzigingen: Weitec Ultra TX verlaagd (hoogte en hardheid verstelbaar) BBS RM025 2 delige wielen, gepolijst met rvs bouten Rood/Witte OEM achterlichten Front met rode bies en verstralers Wolfsburg Edition vloermatten 30cm Momo Italy sportstuur Oranje/Rode wijzernaalden Motorisch (ca. 180pk, 240nM) (max 5000km gereden): Basis is een gereviseerde PL motor (alle lagers incl. hulpaslager, gehoond, nieuwe zuigerveren) Gereviceerde en maximaal bewerkte cilinderkop Uitlaat nokkenas als inlaat voor extra kleplift Gereviseerde versnellingsbak (bouten ipv klinknagels, andere tandwielen voor 1e en 5de versnelling) 45mm Gasklephuizen 320cc Bosch Injectoren DTA E48 vrij programmeerbare ECU 4-1 Sebring uitlaatspruitstuk Lege kat Midden en tussendemper van Sebring Originele 16V uitlaat met chrome uiteinde Auto is momenteel geschorst en staat al enkele jaren binnen. Vraagprijs: 6500 Euro
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies 2013 Renault Megane Estate GT Line TCe 2011 Ford Ka Last edited by Beetlefreak : 25-07-2012 at 14:00. |
|
||||
|
||||
Noge even wat Pics voor deze zeer nette 16V
|
||||
|
||||
Bouwt ie zo'n apparaat met zo'n geluid, en zet ie de filmpjes er niet bij!
http://www.youtube.com/watch?v=v78BZyZxsgw http://www.youtube.com/watch?v=It4iTO_vcgM http://www.youtube.com/watch?v=S5bsMRFOvXg Succes met de verkoop Dennis!
|
||||
|
||||
mailen kan ook: hoogland.d@casema.nl
|
||||
|
||||
@ Ruud 180pk, 240Nm
|
|||
|
|||
iemand enig idee of er veel aan moet verbouwd worden voor invoer naar belgie?
en wat er allemaal zou moeten veranderd worden? en heb je eventueel foto's van het interieur? alvast bedankt op voorhand. grtz |
|
||||
|
||||
Ik weet niet hoe je dit kan invoeren in Belgie, ik denk dat het rdw in Nederland ook behoorlijk zal struikelen.
Foto van de binnenkant: http://home.tiscali.nl/dennish/edition/061206/wob4.jpg
|
||||
|
||||
Motor, versnellingsbak, motormanagement en uitlaatlijk ook samen te koop los van de auto. Verder wordt de auto niet in losse delen verkocht in 1 geheel.
Vraagprijs voor motor en toebehoren: 5500E
|
|||
|
|||
Quote:
echt super mooie wagen maar zou het zo moilijk zijn om hem in belgie in te schrijven en is hij nog te koop zoals op de fotos |
|
|||
|
|||
te moeilijk dat bestaat niet,alles kan
maar sorry wil de verkoper hier niet boycotten, want is echt een puike wagen,maar voor naar belgie te halen moet de dag van vandaag een auto 100%origineel staan. dus ook motor (uitelijk enzo) dus dat zou ik wat zonde vinden mocht je dit bij deze auto doen. hier in belgie zijn ze niet zo soepel hoor grtjs |
|
|||
|
|||
golf2
Quote:
|
|
|||
|
|||
klopt niets van ik ben ook gewoon gekeurd in belgie geweest met webers snap niet wat het probleem is hoor.
en de itb er af doen in nu ook weer niet het grote werk! tevens upje. |
|
|||
|
|||
Quote:
het is door het risico om afgekeurd to worden dat ik bij deze nog niet ben gaan zien. prachtige wagen en al reeds geïntereseerd sinds de eerste dag dat deze te koop staat. maar zelf vinnek het risico net iets te groot... heb ik het volledig mis, zie ik het hier wel verschijnen hi... grtz |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Topic schoon en laatste vraagprijs erbij gezet.
|
|||
|
|||
6500€ compleet?
|
|
||||
|
||||
Compleet inderdaad, heb ook nog diverse onderdelen in de kast liggen zoals originele achterlichten etc. Krijg je er allemaal bij als je wilt.
|
|||
|
|||
Overname mogelijk?
|
|
||||
|
||||
Ja is mogelijk.
|