|
|||
|
|||
Stroeve motorsport??
Hallo allemaal!
Misschien dat jullie hier meer over weten of mij meer kunnen vertellen want ik begrijp hier niets van. Op 9 juli 2012 heb ik spacers besteld vanaf Stroeve. Deze zijn ook netjes aangekomen binnen een paar dagen. Omdat de wielbouten te kort waren heb ik ook nog 10 wielbouten besteld bij Stroeve omdat ze een snelle levering hadden. Bestelling is gedaan op 14 juli 2012. Op de status van de bestelling staat nog steeds 'in behandeling'. Eerste keer gebeld en toen kreeg ik via een antwoordapparaat te horen dat ze vakantie haddenen dus alles via de leverancier ging. Welke leverancier?? Geen idee! Tijdje terug een paar mailtjes heen gestuurd maar ik krijg hier dus echt helemaal geen antwoord op. Nu heb ik een paar keer gebelt maar de telefoon word helemaal niet opgenomen! Aangezien het mij nu veel te lang duurt heb ik een mail heen gestuurd met het verzoek om mijn geld terug te storten maar wederom geen antwoord. Hoe moet ik hier nu verder mee?
|
||||
|
||||
Hebben ze nu nog vakantie?
Ik bestelde er een keer spacers, duurde ook wat langer. Heen gebeld en uitleg gekregen dat hun ze ook moesten bestellen. Dus al met al duurde dat wat langer als normaal. Uiteindelijk heb ik ze gewoon gehad.... Niks aan de hand., |
|
||||
|
||||
Stroeve is dinsdag's gesloten...probeer het morgen maar, dan zijn ze er wel.
0523-266216, komt ongetwijfeld goed, kan natuurlijk vanwege vakantieperikelen backorder staan Last edited by hajee : 04-09-2012 at 22:28. |
|
|||
|
|||
Gister ook spacers besteld en vandaag op mat!
Super service!
|
|||
|
|||
14-07-2012 de wielbouten besteld en nog steeds niks gehoord of ontvangen!
Ik vind twee maanden wel erg lang. Beetje vreemd dat er niet op de mail wordt gereageerd.
|
||||
|
||||
Wel vreemd, heb er de afgelopen maand nog paar keer besteld en telkens weer supersnelle levering.
|
|||
|
|||
Dan zal er misschien iets fout gegaan zijn met de bestelling an sich. Gerjan is altijd heel correct met bestellingen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
en? heb je nog gebeld vandaag? of alleen maar je mailbox gecheckt? |
|
||||
|
||||
nog nooit last mee gehad,gerjan is altijd telefonisch bereikbaar[behalve als die dicht is natuurlijk]en als het uit voorraad leverbaar is heb je het binnen 1 dag.
|
||||
|
||||
Heb ook wel s verdomt lang moeten wachten op wat artikeken lijkt me in deze tijd echt niet nodig! Want er zijn er zat die wel alles binnen een 2/3 dagen kunnen leveren
|
|
|||
|
|||
Gisteren gebeld!
Bouten waren niet meer te krijgen bij de fabriek. Krijg nu iets langere bouten opgestuurd in overleg. Door de vakantieperiode was het misgegaan. Als het goed is komen de bouten morgen of maandag binnen
|
||||
|
||||
Ben er donderdag nog geweest voor mn bbs-en en telefoon werd gewoon netjes opgepakt hoor.
|
|
||||
|
||||
Precies..... Gerjan is niet het type om iets maar gewoon te laten zitten en zeker niet het type om dan niet meer te reageren...
Maar goed nu leven we ook in een tijd dat de jeugd alles heel anders ziet...... We zitten nu in de WTF generatie..... Whats app.. Facebook... Twitter. Mensen kijken echt nergens meer naar en kunnen alleen nog maar tikken ipv bellen. Zal vast wel goed komen hier.
|
|||
|
|||
Bouten zijn binnen!
Velgen zitten eronder
|
||||
|
||||
Zie je wel..... foto???
|
|||
|
|||
spoorverbreders
zonder spoorverbreders
Met 16mm spoorverbreders en de langere bouten
Ik heb een bestuurlijke functie in de dienstverlenede sector. Keep on truckin Last edited by Sub-golfje : 14-09-2012 at 08:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
En nu ligt de website eruit volgens mij?
Nog meer mensen problemen ermee...?
|
|
||||
|
||||
Hier werkt ie!
|
||||
|
||||
Ok duidelijk....