Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Thread Tools Search this Thread
Old 12-09-2012, 08:42
oudewesselink oudewesselink is offline
VW Enthousiast

Default Ragtop kever ovaal roldak 1956 1957 ovaalkever 5999 euro!!

Dag heren dames.

Hieronder een advertentie van mij welke ik vanaf marktplaats geplaatst heb.
Het gaat hier om een zeer bijzonder ding welke ik ingeruild heb op mijn reeds verkochte T2a bus.

Let op, prijs aangepast!

Staat in de weg i.v.m ander project in aankomst!!!

Prijs nu: 6999 naar 5999 !!!

Na een maand niet verkocht.. Dan in de stalling, en geen prijsdaling meer!

Gr,
Leon

De advertentie:

Te koop:

Wegens inruil verkregen 1957 kever ovaal ragtop ( roldak ) op mijn reeds verkochte T2a bus!

Het gaat hier om een zeer bijzondere kever welke je niet op elke hoek van de straat ziet staan. Een eerlijke auto waar je het werk wat nog gedaan moet worden kan zien! Dit in tegenstelling tot de projecten welke vaak tot de assen in het weiland staan en de struiken door heen groeien…. Het is een uit USA geïmporteerde '57 kever. Zeeeeer bijzonder dus! Zie je werkelijk nooit!
Het model waar op de voorspatborden de originele knipperlichtjes ( usa ) nog op zitten! Voorspatborden, deuren, achterklep, kofferklep en voordeel allemaal origineel VW !
De achterspatborden verschillen niet van het origineel, en zitten er nieuw bij, evenals het frontje. 7 jaar geleden compleet gestraald en gecoat. Hierbij nog geen laswerk aan de koets verricht. Laswerk is overigens nihil! Perfecte harde staat!! Klein gaatje bovenin de deur, en een paar kleine gaatjes binnenin de achterspatborden. Zelden zo netjes en strak! Je ziet dat er nog nooit een plamuurmes aan te pas gekomen is! Vroeger aan de voorkant eens een tik gehad waardoor je hier nog wat gedeukt materiaal ziet ( zie foto's ). De bodemplaat ( chassis ) is al helemaal klaar en gespoten! Perfecte staat!! ( zie foto's ). Koets is al passend op bodemplaat/chassis.

De kever is destijds met lopende motor en bak gedemonteerd.
Dit is ook te zien / voelen aan de motor. Speling op krukas is nihil!
Motor draait soepel rond, en heeft compressie.

De kever is voor 99% compleet! Vooras de dure en moeilijk te vinden delen zoals: Ragtop ( roldak ) met schanieren en geleiding en hendel, teller, stuur, asbakje, dashboardkastje, rooster, zonnekleppen, hendels, rolgas en pedalen, schakelpook, handrem etc zitten er allemaal bij! Zo nog 3 volle dozen aan onderdelen welke uit deuren motorruimte en koffer komen. Ook assen tank etc compleet. Het interieur is in vergaande staat, maar wel werkend.
Delen welke er niet bij zitten doordat deze niet te redden waren zijn b.v: Voorruit, bumpers, deurpanelen en sierstrips buitenkant. Deze delen zijn voor weinig tegenwoordig op verschillende sites te koop.

Heb overigens bijna alle delen welke nodig zijn voor de opbouw ook nog nieuw in verpakking op zolder liggen!! Deze verkoop ik los, of tegen meerprijs te koop.

Koets, chassis en motor horen bij elkaar! Nummer kloppen!Bouwjaar 1956, 2
de maand van 57 op kenteken gezet.

Wegens inruil mag deze voor weinig weg!
Prijs: 6999 euro!!!

Voor meer info kunt u het best de auto komen bekijken.

Bellen of mailen kan ook.

leonoudewesselink@hotmail.com

0614475246

Kijk ook bij mijn andere advertenties!

Leon oude wesselink
Almelo
Overijssel

Prijs dus nu van 6999 euro naar 5999 euro!!

Eerste maand niet verkocht, dan in de stalling, en geen prijsdaling meer!

Groeten,

leonoudewesselink@hotmail.com

0614475246

Leon oude wesselink
Almelo
Overijssel
Old 10-05-2013, 21:38
Bob MIVW's Avatar
Bob MIVW Bob MIVW is offline
Forum Regular

Is deze nog te koop?

Posting Rules