|
|||
|
|||
Seat Leon 2.8 (Full options, D2, 3SDM )
De Leon mag plaats gaan maken voor wat anders Rij tegenwoordig 700 tot 900 kilometer per week. Diesel wordt dan aantrekkelijk.
Auto heeft volledig leer, cruisecontroll, climatronic... Je kan niks meer wensen! De gedachte die meteen rijst... V6 = slurper maar ik vind het nog best meevallen. Bij normaal gebruik ( 120 a 130 op CC ) is 1:11 gewoon makkelijk haalbaar. Kilometerstand 140.000 Schroefset is half jaar oud. Wielen 4000 kilometer gereden. Auto heeft geen schade. Alle mods uitgevoerd door Autoschade Plus te Montfoort. Interieur compleet schadevrij. Auto staat meer als goed in de lak. Prijs compleet op D2 en met de wielen : 8500 euro Prijs zonder wielen : 7500 euro Prijs origineel : 7000 euro Liefste compleet weg... Is de auto ook op zijn mooist! :mrgreen: Inruil Ibiza TDi of Cupra D of andere leuke diesel bespreekbaar. |
|
|||
|
|||
Owja... Auto staat in Woerden! Kan ook bekeken worden op andere locatie ( Helvoirt ) op afspraak!
|
|
|||
|
|||
7000 euro incl. schroefset!
|
|
||||
|
||||
Uhmm misschien stomme vraag: maar die velgen...doe je die eventueel ook los weg?!
Greetz, Iggy |
|
|||
|
|||
Twijfel! Ligt aan de prijs
|
|
|||
|
|||
Welke maten velgen zijn dit? 8.5 en 9.5x18, in 5x100?
Staan dik! Succes met de verkoop! |
|
|||
|
|||
Dat klopt! Achter stiekem nog 20 mm spacer hoor!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat had je in gedachte...pm me maar Zal dat trouwens wel gaan, een breedsetje onder een 4-motion onderstel. Of zijn de bandenmaten zo afgestemd op elkaar dat het wielomtrek bijna hetzelfde is... |
|
|||
|
|||
Ik heb de bandenmaten zo uitgerekend en afgestemd dat ze identiek zijn.
Ik had geen zin me diff kapot te draaien |
|
|||
|
|||
Auto mag weg voor 6500 euro voor de snelle beslisser.
Heb wat anders gezien |
|
|||
|
|||
Wie maakt me los?? 6500 euro incl. nieuwe APK!
Krijgt 3 nieuwe aandrijfashoesjes ivm laag rijden. Verder geen opmerkingen! |
|
|||
|
|||
Sinds 10 min een verse APK!
Dus weer een jaar zonder zorgen! |
|
|||
|
|||
Wielen inmiddels los verkocht! Wie maakt me los!
|
|
|||
|
|||
Waardige opvolger gezien! Daarom weer stukje omlaag 6250!!
|