|
||||
|
||||
jup das je computer ,die heeft sjon al liggen (maar dan met andere chip en kristal waardoor je toeren begrenzer ook wat hoger ligt).3f stok is de nokkenas van een polo 2f gt (3f motor)
|
||||
|
||||
Quote:
Mijn idee hoor (schiet me maar lek als je het niks vind): Die banden eraf, en plattere erop, en de velgen gaan polijsten. Kun je ook zelf doen !!!! (voor een duidelijke beschrijving van het polijsten, check:http://www.corrado-club.nl/hints/polijsten.php) Ik ben het dus met patrick eens !!! Grtz................ LRR
|
|||
|
|||
Quote:
Alleen die computer heeft niet veel nut dan? En als ik het goed begrijp is die nokkenas van een snellere uitvoering van de polo en past die in mijn (langzame) motor. Op zich moet ik die er wel zelf in kunnen krijgen, denk ik.
Last edited by peerke111 : 21-03-2005 at 20:34. |
|
||||
|
||||
idd klopt is een vrij makkelijk klusje
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 27-10-2015 at 13:23. |
|
|||
|
|||
Deze thread wordt steeds leuker, en vooral interessanter. Had niet gedacht dat het nog zo ver zou komen, krijg er steeds meer zin in om aan mij polootje te knutselen.
Ik vraag me af hoe het met de afstelgegevens zit van de 3F nok in mijn polo??? En waar moet ik op letten wat anders is dan de nok die er nu in zit?
|
||||
|
||||
zal een pk of 75 worden
|
|||
|
|||
Ga nu op zoek naar een 3F nok, moet alleen nog wat weten. Uit welke polo komt die 3F nok, polo G40? En moet die dan per se uit het zelfde jaar zijn als mijn polo? En past alles nog in elkaar als ik alleen die nok vervang?
|
||||
|
||||
uit een plo GT die heeft dus een 3f motor..
is een 1300 blok met ongeveer 75/80pk als ik het goed heb...
|
||||
|
||||
een p[olo 2f gt