|
||||
|
||||
FF Voorstellen
Ik ben Wayne en woon in het gezellige Limburg. Dit is de eerste keer dat ik hier aan meedoe dus afwachten als het lukt. Ben eigenlijk tussen de vw's en hot-rods opgegroeid. Vanaf 1987 in de vw scene destijds met m'n KG '63 klein beetje gecustomized, misschien bekend als Fatal B. Na negen jaar heb ik hem verkocht. Tussentijds wel diverse watergekoelde vw's gehad. Sinds kort weer in het bezit van een Notch van '72 die ik volgend jaar klaar hoop te hebben. Eindelijk weer aan een VW Pongelen. In die tussen tijd ga ik de meetings af en naar springfeesten, misschien heeft iemand mij wel gezien als een van de Elvissen op Innercity 2004, verder hoe ik ook van R'B. Heb paar foto's in the Gallery geupload
Last edited by woodruff : 12-03-2005 at 09:12. |
|
||||
|
||||
Welkom Wayne.
het moet niet gekker worden, er zijn tegenwoordig wel erg veel mensen met een typ 3 ben zo vrij om even je foto's erbij te plaatsen.
Airride kan dan wel net als siliconeborsten zijn. Nep!! But i like it!!! Last edited by Bussie komt zo : 10-03-2005 at 20:14. |
|
||||
|
||||
Welkom man (ik heb dan wel geen notch, maar ben wel VW gek...)
|
||||
|
||||
Coole bak. Blijft ie oranje?
Oranje is goed . Dit is tie van mij: |
|
||||
|
||||
wieha weer een type3 erbij.....oranje...yep that's the color, dat was de kleur van mij KG blood orange.....
|
|
||||
|
||||
wat een heerlijke werkplek heb je voor je auto. welkom btw.
|
||||
|
||||
kijk dat mag zekers gezegt worden......mooie schone opgeruimde ruimte...
|
|
||||
|
||||
Het wordt steeds mooier met al die type3's, welkom.
Zo'n werkplak willen we allemaal wel denk ik Succes met de restauratie, Jack.
|
||||
|
||||
Ik hoop vandaag DE geschikte ruimte te vinden voor de fastback....
eerst maar eens even gaan kijken... |
|
||||
|
||||
Quote:
Hot rod bouwers!! cool Stel jeje ouders ook even voor hier? |
|
||||
|
||||
gave bak dat blauwe monster
maarre is dat die citroen ?? was die dan motorisch niet beetje onder de maat ?
|
||||
|
||||
ah kijk een echte motor erin een geen franse
dan is het helemaal goed, een dikke amerikaan maakt toch nog steeds het mooiste geluid... en voor die rubbers zal ik eens ff zoeken eerst eens kijken welke je nu precies bedoeld, maar ik laat het ff weten als het niet duidelijk is of als ik wat weet
|
||||
|
||||
welkom........
|
||||
|
||||
Welkom, toffe bakken man :biggrin: . Ennuh, die malibu, dat is ook super zo'n ding, maar is die origineel gelaten of wat is er aan gebeurd dan (zie niet veel op foto )
|
||||
|
||||
welkom. Fijn zulke ouders
|
|
|||
|
|||
damn
|