|
||||
|
||||
Wie kan/wil mijn velg repareren(opgelost)
Wie kan/wil mijn velg repareren het is gewoon een vieze knik geen scheuren of wat dan ook graag omgeving zwolle het mag ook een bedrijf zijn. Maar het moet wel goed gebeuren zodat je er later helemaal niks van ziet
Het gaat om schmidt velgen met radinox randen dus hij is 3 delig hierbij foto's Mischien Bertil? Sixpac, Peter? Of wie dan ook Edit: Radinox randen van schmidt kan je dus ook krom rijden helaas Last edited by oettinger_18 : 01-09-2012 at 12:26. |
|
||||
|
||||
bandentrent in leeuwarden kan dit voor je. +/- 50 euro
kuil banden nabij groningen kan dit ook voor je +/-75 euro
|
||||
|
||||
Als ik me goed herinner zijn de randen omgefelst, maw
dan zal het lastig worden om ze te richten. Kunt ook nieuw randje bestellen bij bv stroeve (ik mag ze niet leveren) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet niet precies wat omgefelst is maar als ik na de binnenkant van de rand kijk begrijp ik precies wat je bedoeld. Waarom zal het dan moeilijker zijn om ze te richten? Dan kan zeker de omgefelste rand open gaan bij wijze? |
|
||||
|
||||
wat ik me herinner (doen trouwens meerdere firma's Coddington a.o.)
Felsen ze bij schmidt het buitenste randje om, dus waar je band tegenaan komt als je daar een (dun) randje voelt/ziet is ie dus omgefelst en kan hij hol zijn dus. Er kan dus een holle ruimte zitten tussen de buitenste/binnenste rand. dan zou het uitdeuken wat lastiger worden |
|
||||
|
||||
Maar het kan dus wel inprenciepe proberen is het altijd wel waard maar nu iemand die het wil proberen en ook ervaring heeft met richten
|
|
||||
|
||||
Even belletje naar autoservice Heino, ook nog mooi dichtbij.
Heb er wel eens een alu rand laten richten.
|
||||
|
||||
Tuurlijk !
Degene de marten al aangaf Maar hou mn verhaal even in je achterhoofd |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is inderdaad dichtbij en heb daar wel eens vaker getankt even velg morgen maar is menemen at sixpack: Ik hou het in me achterhoofd. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heel goed!!!
|
|
||||
|
||||
Naar Heino gebracht dus?
|
||||
|
||||
2e boutje van links naast het ventiel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nietuss dat is druppels van het wassen hoor Je hebt gewoon afgekeken van de bovenste foto's Ik ben inderdaad na heino geweest en ik heb de gok maar genomen voor 50 euro een nieuwe rand kost 210 euro bij stroeve(zo uit het hoofd van de medewerker) Ben al blij dat het zo recht is geworden. Werd een beetje niet goed toen je zei van dat het moeilijk zou worden met een omgefelst rand haha Last edited by oettinger_18 : 01-09-2012 at 18:04. |
|
||||
|
||||
Quote:
zat ik ook al op te letten ja, ziet maar paar krasjes netjes geworden, mooi werk !
|
||||
|
||||
Top! Mooi dat het opgelost is!
|