|
|||
|
|||
mk4tdi101
hallo ik ben francois 29 jr en woon in het mooie drenthe
ik ben altijd al vw rijden geweest en liefhebber. toch is mijn oog deze week gevallen voor een nieuw project en tevens daily mk2 mk2 uit 1991 in de kleur heel licht groen tegen grijs aan ( kan de kleur naam nog niet vinden) 1.3 met 152dkm nap auto voorzien van bijna keuring bij aankoop. auto bekeken en mankeren paar dingetjes aan. temperatuur meter defect (klaar sensor kapot) onderkant in tactyl zetten (klaar) remleidingen vv achter (klaar) uitlaat was op een paar plekken niet gasdicht (klaar) radio monteren (klaar) plannen zijn olskool maken duitsse style leuke wielen monteren (gezocht) schroefset monteren (gezocht) uitlijnen dakrekje monteren met ski latten en kratje originele hoedenplank monteren (gezocht) foto snap ik nog niet helemaal hoe ik die moet posten maar komt vanzelf mochten jullie nog dingen hebben of weten dan hoor ik het graag mvg francois |
|
||||
|
||||
Welkom
Fotos zijn ze hier idd gek op. Als je de zoekfunctie ff gebruikt kan je heel makkelijk vinden hoe je ze moet plaatsen. |
|
||||
|
||||
Welkom
|
||||
|
||||
Welkom
|
|||
|
|||
Welkom. Klinkt als een leuk project. dusss, foto's?
|
|
||||
|
||||
Welkom,
Zo te lezen wordt dat een leuke daily! Foto's !
|
||||
|
||||
Welkom, plaatjes ook
|
|
|||
|
|||
Welkom...en ben benieuwd naar de pics...