|
|||
|
|||
Swallowtail of niet...
|
|
||||
|
||||
Is moeilijk te zien vind ik,het lijkt er op dat hij die vouw lijntjes op de achterkant heeft.
Maar de bumpers horen er niet op en volgens mij de motorkap ook niet maar er zouden ongetwijfeld meer echt Swallow kenners hier zitten die je het direct kunnen zeggen |
|
|||
|
|||
Buiten het achterpaneel zie ik er niets van een swallowtail in eigenlijk.
|
|
||||
|
||||
Bumpers niet van 1975 en ik zie er ook niet een swallowtail in ook achter paneel niet .
Deze wel |
|
||||
|
||||
Parafan afdekplaat en luchtfilterhuis kloppen wel met het bouwjaar, volgens mij is het wel een swallow achterpaneel.
Geen gekke prijs trouwens.
|
||||
|
||||
Ik heb de foto's nog een goed bekeken achterpaneel is wel van een swallow was slecht te zien op foto , maar bumpers zijn van een later type .
|
|
||||
|
||||
Er is inmiddels €5850,00 geboden... moet ik dat serieus nemen ?
|
|
||||
|
||||
indien interesse had je allang moeten bellen. en niet op een forum zetten. dan krijg je niet een antwoord op je vraag denk ik..
|
||||
|
||||
ik denk dat als je echt interesse hebt je gewoon een afspraak moet maken voor bezichtiging en niet eerst een half jaar heen en weer mailen met allerlei vragen..
|
|||
|
|||
Het is waarschijnlijk wel een echte swallowtail, maar bij het "opknappen" zijn veel swallowtail details verloren gegaan. Motorkap, kofferklep, bumpers, zijschermen, zijn allemaal van de latere golfjes.
Lijkt me op zich wel een gezonde basis om terug te bouwen naar een orginele swallowtail met bouwjaar correcte details. De prijs die inmiddels geboden is, lijkt me niet serieus. Het is tenslotte MP. Iemand die zo'n bod doet komt waarschijnlijk toch niet opdagen. Als je echt interesse hebt, bel je hem op, maak je een afspraak en ga je kijken, met de vraagprijs in de kontzak.
|
||||
|
||||
idd wel een originele, alleen heel slecht "opgeknapt" zo te zien al op de foto, alles ontbreekt zo'n beetje van een swaluwtail en is ook heel slecht gespoten zo te zien (de helft van de aanbouwdelen onder de kap zijn gewoon meegespoten)
|
|||
|
|||
Heel appart dit hij mist idd iig veel swallowtail onderdelen (wat al geld waard is) dus waarom ze zo idioot hier op bieden??? denk dat ik ook maar eens een swallowtail in de golf ga bakken kijken wat ik kan krijgen,
dat marktplaats van tegenwoordig ik snap er niks meer van is gewoon idioterij aan het worden |
|
|||
|
|||
Het is toch geen slechte basis? Motorkap vervangen ondanks dat wel even zoeken word , setje stalen bumpers , en achterklep hoord geen wisser in , en voor het mooie misschien weer overspuiten in de originele kleur. en achterklep emblemen zijn ook wel te vinden , ik heb sowieso nog wel een Volkswagen embleem liggen van staal.
Maar heeft het originele achterkantje nog , originele interieur , waterbakplaat , en achterruit zonder acchterruitverwarming en de originele motor, voor deze prijs vind ik het niet een slechte prijs , ondanks ik de auto nog niet van dichtbij heb bekeken.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt hij gaat naar de hoogste bieder, het is bieden vanaf 2000 euro??? Kon het niet opmaken uit de advertentie. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat is er anders aan de zijschermen van een swallowtail???? Ben ik wel benieuwd naar... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Niet veel , alleen er zitten gaten in voor kunstof bumpers , waar die clips in zitten hier schuift de bumper omheen van beide zijkanten. En voorschermen met stalen bumpers hebben geen gaten dat is enigste.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Ik vroeg me alleen af of dat een serieus bod was. Hoe komen jullie er bij dat ik de auto zou willen kopen ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Een swallowtail spatbord is ook nog aan de bovenkant waar ie vast aan de binnenschermen word geschroefd anders. Er zit een extra strip overheen die helemaal doorloopt onder alle schroeven.
|
|||
|
|||
Zit volgens mij ook een nieuw front ingelast.
Dacht een sleepoog te zien op de foto. |