![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey allemaal,
Ga weer wat opknappen aan mijn golfje en heb daarvoor wat onderdelen nodig ![]() - Thuis komer (14inch) 4x100 - Gele ronden koplampen (hele set) - Dikke bumpers voor en achter (1990) (liefst rood) - Uitlaat systeem met mooi geluid (sport) - eventueel een leer interieur. - mat voor de achterbak - houten stuur - geblindeerde ramen set Dit zijn se onderdelen die ik zoek! sommige onderdelen zijn lastig aan te komen, dat begrijp ik. maar als iemand een van deze onderdelen heeft, laat het even weten via PM. Thanks, |
|
|||
|
|||
![]() Ook een verlagingssetje gezocht!
|
|
||||
|
||||
![]() Hey,
Mat voor de kofferbak heb ik nog wel liggen (kleine donatie aan forum ofzo). Gele koplampen (geel glas) zal volgens mij moeilijk worden, zou evt. met folie op te lossen zijn als je nog fatsoenlijke koplampen hebt en geel wil. Edit: entschuldigung zie nu pas je pm opmerking |
|
||||
|
||||
![]() thuisbrenger heb ik voor je liggen.
geblindeerde ramen kan ik voor je doen. dan kun je zelf bepalen hoe donker je het wil hebben. waar kom je vandaan!
|
|||
|
|||
![]() Thuiskomer golf 2 heb ik liggen.
Ik kom uit Zoetermeer... JE had al reply van MArten uit Gorredijk overigens... Quote:
Golf 1 , W65 ( German Pirelli ) GTI ( 4-2-1, polished/modified inlet manifold combined with EV throttlebody, VW Motorsport Valve timing applied, Stock G-Camshaft, shortshift by Eurosport, Scirocco 16V Discbrake rear ) |
|
||||
|
||||
![]() thuiskomer heb ik ook nog voor je liggen. omgeving Den Bosch.
|
||||
|
||||
![]() hey ik heb wel een geblindeerde ramen set
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb nog een setje koni-geel 110mm rondom voor interesse geef me maar een pm |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog een houten stuur
mvg |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik heb thuiskomer voor je en een leer interieur geblindeerde ramen |