|
|||
|
|||
Ben je trouwens niet bang dat Bison Kit op den duur niet gaat 'doorslaan', door de stof heenkomt? Ik ben daar altijd heel voorzichtig mee.
|
|
||||
|
||||
Nee hoor , valt wel mee , als de lijm eenmaal droog is gebeurt er niks meer mee , ik gebruik deze lijm al jaren voor bekleden . De hemel van m'n golf zit inmiddels ook al een jaar , en is nog steeds netjes . Maar bedankt voor je compliment
|
||||
|
||||
zéér netjes, mooi en chic, dat alcantara!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Netjes weer!!
|
||||
|
||||
Kleine update Gisteren een geweldige dag @ MIVW gehad , 3e prijs mee mogen meenemen voor de klasse jetta Mk2
En als grote verrassing een dikke poster/zeil met een gezeefdrukte afbeelding van mijn en Alberto's jetta @ MIVW !!! Deze hangt inmiddels al bij mij in de schuur en zal binnenkort ook bij Alberto aan de wall komen Ben er erg blij mee !!!
|
|||
|
|||
Jee, da's echt supermooi zeg!!
|
||||
|
||||
Quote:
ben er ook erg blij mee Christian !
|
||||
|
||||
Monsterachtig! Goeie actie van MIVW.
|
|
||||
|
||||
mooie verrassing idd!
Maar derde prijs? ...ik ben benieuwd hoe # 1 en 2 er dan uit zien!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Nr 2 was een duitser Bernd , een goede 'Jetta' kennis van mij ,met een volledig gepolijste vr6 onder de kap @ airride enz,
en de 1e was een superstrakke donkerpaarse jetta , ook duits ,met beige leer en een 20vt onder de kap ( heb alleen derze foto van vorig jaar @ volksdub , had er nu bbs rm's onder met jetta front ), allebei hele strakke auto's ! en dan nr 3 Ben wel trots om in dit rijtje te mogen staan hoor Vind het allang mooi dat er zulke dikke jetta's op deze meetings komen , anders is het zo "lonely @ the top"
Last edited by jettaracing : 20-08-2012 at 16:53. |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd wytze!
|
||||
|
||||
Van harte Wytze, de Jetta verdient t
|
|
||||
|
||||
Leuk voor je Wytze, loon naar werken!
|
||||
|
||||
Quote:
...dus toch wel de beste Nederlander gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
Net ook ff te je topic doorgelezen... Echt top! Keep up the good work!
Greets Mike
|
||||
|
||||
Dank je jongens !
|
|||
|
|||
Echt tof om te zien hoeveel liefde jij in je auto's steekt!
Dit geeft mij ook weer zin om mijn golf2 op te knappen! Of misschien wel mijn golf 2 te ruilen voor een jetta en een nieuw project te starten! Wie weet wie weet! Maar echt een leuk topic hebt het met plezier gelezen! |
|
||||
|
||||
Nieuw seizoen is weer aangebroken , en de jetta is back Alive
Vorige week de eerste meters alweer gemaakt , en de grille voorzien van een rode gti bies , lijkt even wat sportiever ( t is tenslotte ook een GTD ) Vanmiddag even een rondje gedaan , en even wat foto's gemaakt met m'n zwager en de vr6 en even ééntje van de Mk2 vr6 van m'n zwager
|
||||
|
||||
Verder zeg ik niks, blijf geen veren in je gat steken. Gr. Ed