|
|||
|
|||
Renate
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier, dus ik zal me even voorstellen Ik ben Renate, 22 jaar en kom uit Apeldoorn. Sinds juli 2012 ben ik trotse bezitter van een Polo 6N2, GTI uit 2000. Hiervoor heb ik twee jaar een Polo 6N, 1.3 uit 1995 gehad. Bij deze auto heb ik wat kleine dingetjes gedaan, zoals een andere achterbumper, ander interieur van een nieuwere Polo, hemel zwart gemaakt, nieuwe velgen, velgen wit gemaakt met PlastiDip. Plannen GTI: - ramen blinderen - nieuwe velgen of oude velgen polijsten - verlagen - misschien gele mistlampen (iemand tips hoe dit moet? ) |
|
||||
|
||||
Welkom hier! Leuke polo.
Vwb het geel maken van de mistlampen; daarvoor kun je het beste folie nemen. Als je het dan beu bent, kan het er ook weer af
|
|||
|
|||
Dankjewel!
Waar kan ik die folie het beste halen dan? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Welkom, nette polo.
Mistlampen kan je idd het beste met folie doen, dan zie je ook dat ze geel zijn als ze niet branden. |
|
|||
|
|||
Oke, bedankt
Ga het morgen of volgende week proberen! |
|
||||
|
||||
Welkom!
Bij een dame is het een soort ongeschreven regel om ook even een foto van jezelf te posten in je topic
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Welkom, die gele folie is ook te verkrijgen bij veel truckshops (oa FSB).
|
||||
|
||||
welkom.
|
|||
|
|||
Haha jaaajaa
Is er ook zo'n soort ongeschreven regel voor de mannen dan? |
|
|||
|
|||
Heb de folie net besteld bij www.lampenfolie.nl .. ben benieuwd
|
|
||||
|
||||
Welkom hier, polo ziet er goed uit!
Quote:
Deze regel geld alleen voor vrouwen en knappe mannen, daarom vind je dus niet snel een foto van een man hier |
|
||||
|
||||
welkom mede polorijdster, plannen klinken goed
|
|||
|
|||
Welkom, gave Polo heb je!
En zo op de foto zie je er lief uit!
>> '91 Volkswagen Golf II 1.3i CL ''GTI - look'' Last edited by lowrider23 : 25-08-2012 at 10:08. |
|
||||
|
||||
Welkom! en een mooie GTI hoor...veel plezier ervan!
|
|
|||
|
|||
Lampenfolie is binnen! Mocht het lukken, dan plaats ik vanavond wel even een fototje
|
|
||||
|
||||
Goed warm maken die folie en 2 paar handen is ook wel makkelijk om het er strak omheen te krijgen
|
|
||||
|
||||
Welkom!
|
|||
|
|||
Het is gelukt!
|