|
|||
|
|||
beige golf mk1 1.5 aut 1980 kleine achterlichten PRIJS VERLAAGD
hoi
wegens aanschaf van een corrado en dus teveel autos bied ik mijn golf mk1 te koop aan hij loopt niet ivm dat er geen inlaat spruitstuk op zit heb ik er helaas ook niet bij golf mk1 staat al 3 jaar geschorst en vind het nu wel sonde dat hij zo blijft staan het is een 100% originele golf mk1 uit 1980 1.5 automaat beige van kleur met beige interieur (wat x goed schoon gemaakt moet worden) heb er ook nog een ander interieur bij tietenteller kleine achterlichten alleen de voor kant is iets verlaagd bodem is keihard en 4 jaar geleden getectyleerd zitten wel paar kleine opervlakkighe roest puntjes op maar ja daar is de prijs ook naar vraagprijs 750 euro je mag ook een goed bod doen via pm groeten arjan Last edited by manusg40 : 02-07-2012 at 11:30. |
|
|||
|
|||
auto staat in de buurt van arnhem
en het is een originele nederlander eventueel inruil is mogelijk laat maar horen wat Last edited by manusg40 : 15-04-2012 at 17:02. |
|
|||
|
|||
Tietenteller??????
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die telt het aantal tieten onderweg Het is dus het zogenaamde tieteteller tellerpaneel in het dashboard met de ronde klokken
|
|||
|
|||
juist Vains dank voor je hulp haha
heb er nog een extra bij dus 2 paar tieten |
|
|||
|
|||
1000 euro voor een liefhebber
|
|
|||
|
|||
inruil geen probleem
|
|
|||
|
|||
Ik heb een santana voor de inruil..
|
|
|||
|
|||
fotos kan je mailen naar tvmtimmerwerken@gmail.com
|
|
|||
|
|||
Golf 1 -> A4?
Hey,
Interesante auto; Heb je interesse in inruil van een Audi A4 inruil? Auto is gekeurd tot 04 -2013 Ik hoor het graag Mvrgr Carlo |
|
|||
|
|||
auto is er nog steeds
teab |
|
|||
|
|||
Hallo Manusg40, Ik heb een golf 1 cabrio van '83 staan.
Met een 1.8 (82kw) motor handgeschakeld. Auto moet opgeknapt worden, maar alles zit er aan/is er bij. inclusief stoffen kap in goede staat. Kleur auto: bruingoud kaponkerbruin. Auto loopt. Bij intteresse graag pm
|
|||
|
|||
Prijs verlaagd naar 750 euro om deze week op te halen
omdat hij in de weg staat |
|
||||
|
||||
Foto's interieur?
Toerenteller? |
|
|||
|
|||
up
zou kijken of ik tijd heb om fotos van interieur te maken |
|
||||
|
||||
inlaatspruitstuk compleet met carb zit er niet bij?
|
|||
|
|||
carb zit er wel bij alleen inlaat niet
|
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik nog wel zo'n inlaatspruitstuk liggen. Dus laat de koper mij maar pb-en.
(ik heb nog wel een kart te ruil......)
|
|||
|
|||
Had een pb gestuurd maar nog geen reactie ontvangen, misschien vakantie of is de auto niet meer beschikbaar???
|
|
|||
|
|||
Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 14-08-2012
zal wel niet meer beschikbaar zijn dan. |