|
|||
|
|||
Leroygolf6
Hallo!
Ik ben Leroy en nieuw op dit forum. Ben 19 jaar, zit op de opleiding mediavormgeving. Rijd sinds eind februari dit jaar een golf 6 highline bouwjaar 2009. Ben de tweede eigenaar van deze goed verzorgde golf en daar ben ik trots op! De vorige eigenaar heeft van de golf al het chroom in de grill verwijderd en ook zwart gemaakt, zwart/chrome velgen zo dat het meer een blackline lijkt.. Vind dit zelf heel vet! Spath 18" velgen RNS510 Verders zijn er geen andere opties aan toegevoegd door de vorige eigenaar, alles wat bij de highline komt kijken zit erop. De extra opties zitten er niet op, ben ik zelf misschien nog van plan.. Mijn plannen met de auto hoop ik hier een beetje op te doen, ik gebruik hem veel voor dagelijks gebruik en wil hem toch wel strak/netjes houden. Dat vind ik zelf altijd het mooiste. Misschien binnen in de auto nog wat aanpassingen, maar dat zie ik wel. Meteen maar mijn eerste vraag (heb al gezocht maar het antwoord kon ik hier niet echt vinden): De RNS510.. Ik heb sinds maandag de kaart update erop gegooid, met dank aan een vriend en vele cd's die niet goed waren tot ik de verbatim's tegen kwam. Dit werkt perfect en naar behoren, flitsers etc alles doet het. Alleen nu.. Heb ik gister een 32GB SD kaartje van SanDisk gekocht bij de Mediamarkt, ik muziek erop zetten, naar de auto en wat zei hij? SD-kaart fout, controleer SD-kaart aub.. Hoe kan dit? In mijn vaders Transporter met Pioneer AVIC-710BT pakt hij hem wel, alleen sommige nummers niet die niet het goede format hebben blijkbaar. Maar vandaag bij de dealer geweest, die vertelde me dat een 32GB SD-kaartje te groot is voor in de RNS510 en een firmware update daar niet aan zou helpen. Ik een kaartje van 8GB halen op de hoop dat deze het wel zou doen, maar wat blijkt? Deze doet het ook niet.. Ze vertelde me in de winkel waar ik het kaartje heb gekocht dat het kan komen door dat de kaartjes tegenwoordig SDHC zijn en niet meer SD. Iemand ervaring? FOTO'S: Groetjes
|
||||
|
||||
Welkom hier, leuke auto, zeker voor een student!
Ik ga maar weer eens klagen dat de stufi nog steeds te hoog is Zijn dat de originele achterlichten? De mijne lijken wat meer donker getint. Kan zijn dat in de eerste serie highlines nog geen "donkere" achterlichten zaten. In mijn eerste VI Hijglijn van Feb. 09 zat volgens mij wel dat getinte glas. Quote:
Heb dit ook gehad. Er zijn meerdere versies van de RNS510 en de eerste serie kan niet overweg met "grote" of "SDHC" kaarten. 4GB SH is de max. Bij mij zit er nu een standaard 2gb in die ik gebruik om over te zetten naar de HDD, die is groot zat hier een topic buiten VF: klikkkk |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb besloten de velgen die er nu onder liggen te verkopen/inruilen en nieuwe te halen en waarschijnlijk meteen te verlagen. Dus tips ? Ik heb maandag een afspraak bij de dealer want het kan eventueel ook zijn dat de kaartlezer kapot is, maar ik denk inderdaad omdat het een 'SHDC' kaart is en te groot Toch bedankt!
|
||||
|
||||
Quote:
Goede zet, wilde je niet beledigen, vind de huidige velgen niet zo staan. Mijn tip: geen imitatie splits Ter inspiratie het dikke mkVI topic:Klikkkkkk Verlaging zou ik prijs/kwaliteit voor een AP setje gaan. Als je meer te besteden heb een mooie KW of H&R set? Antera hier op het forum heeft het bijna allemaal en hanteert nette prijzen! (tuningcenter lowering) probeer maar een gewone SD kaart dan ben je er uit zonder de dealer te bezoeken Last edited by EnVeeZee : 18-08-2012 at 12:11. Reason: ff goed zetten |
|
||||
|
||||
Dit vind ik echt te gek staan:
|