|
|||
|
|||
Vorige week in sommelsdyk een blauwe jetta mk2 op rood verbreed staal. Gister op a15 een blauw of zwarte corrado om 14:00 en op de carpool in oostvoorne en golf mk3 met dikke velgjes. Nu staat er een blauwe golf mk5 r32 op de parkeerplaats van cargill botlek kenteken 46-zk-bg iemand van hier?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Als het in Heythuysen om een grijze Golf 3 gaat, dat is de mijne. (de paarse staat aan de weg) Maar zitten hier op straat nog 2 VW liefhebbers (1 T1 en een kever) maar weet niet of die hier op het forum rondhangen. |
|
||||
|
||||
nee bedoelde jou inderdaad, mijn opa en oma hebben tot 3 jaar terug op de eijkerstokweg gewoond.
Last edited by golfje_295.000 : 13-08-2012 at 22:25. |
|
||||
|
||||
vanmiddag blauwe mk1 bij groningen op de A7 en net een groene scirocco mk1 met groen kenteken platen in musselkanaal!
|
||||
|
||||
Gisteravond een zwarte mk5 bij de mac in Geleen, airless rider haha damn die lag goed laag!! Nog even mee staan babbelen
|
||||
|
||||
Afgelopen zondag toen we gesleept werden René met vriendin gespot in de wit/blauwe golf mk2 @Nw-Buinen
|
|
||||
|
||||
ah was jij dat!
|
||||
|
||||
Net in Amersfoort onder de A28 door een lage witte Jetta 2 met vrij dikke wielen en geel gekleurde koplampen.
|
|
||||
|
||||
Rond kwart voor 2 in maastricht op de grote rotonde richting vrijthof een zilvere polo, ik geloof een 6n2, laag op lenso`s , had belgische platen.
Bestuurder zwaaide |
|
||||
|
||||
Dinsdag 14/08 rond het middaguur:
Twee duitse of zwitserse (?) golfjes MK2 gespot, een witte op verbreed lichtblauw staal en een matzwarte op verbreed oranje staal. Teringlaag en echt dik! Op de A2 in de richting van A'dam draaiden ze t.h.v. oprit Culemborg de snelweg op . Bleven een tijd naast mij rijden, duimpjes omhoog, en hebben foto's gemaakt met een spiegelreflex camera van mijn golf MK1. Die foto's zou ik graag willen hebben Iemand enig idee?!
|
||||
|
||||
zojuist in klimmen, iemand met een beige golf 1, achterlijke reed gewoon zonder uitlaat. t hok leek verdomd veel op deze.
https://www.facebook.com/photo.php?...&type=1&theater
|
||||
|
||||
Zonet bij de albertheijn in sittard op de parkeerplaats een zwarte golf 5 gti met antraciet of zwart kleurige spaak wielen, embleem op de voorkant was zwart en de achtergrond was rood
|
|
|||
|
|||
Ongeveer 3 kwartier geleden bij Maaspoort (Den Bosch) een licht blauwe T1 met wit dak.
|
|
||||
|
||||
LRR richting t centrum van stadskanaal thv frankrijklaan
|
||||
|
||||
Vanmorgen tegen 10.30 ter hoogte van Holten op de A1 richting MIVW (denk ik), een duitser met een grijse golf 1 op de aanhanger.
|
|||
|
|||
Gisteravond in het centrum van Zwolle een heel lage en stugge zwarte polo 6n op G60 velgen (sebrings) volgens mij ook gele lampen erin.
En in Assen bij Century eergister rond half 6 een grijs achtige Golf 2 op volgens mij verbreed staal maar kon ook gewoon staal zijn. Eigenaar liep net naar zn auto en stak nog een duim op naar mij! mensen van hier ?
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
hier een spot van deze week in de buurt van Utrecht, coole sticker trouwens, "Home is where you park it":
En deze kwam ik tegen in de regio Deventer. Een erg nette 181. De bestuurder snapte volgens mij niet wat ik probeerde te doen maar dat lag meer aan mij denk ik Last edited by EnVeeZee : 17-08-2012 at 17:27. Reason: aanvullen |
|
||||
|
||||
Quote:
Check, ik zag het wat laat. Zat me te concentreren op je beschermplaat onder de motor, volgens mij hangt ie wat los !! Check het anders even voor je hem kwijt bent !!
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, af en toe raakt ie t wegdek
|
||||
|
||||
Gisteravond rond kwart voor 8 in Sittard op de Dr Nolenslaan iets voor het tankstation een super dikke lage rode scirocco mk2 op bbs rm.
Bestuurder zwaaide netjes terug |