|
||||
|
||||
Ik was er niet bij maar vind dat het terein geen sfeer uitstraald op de foto's.
Op de foto's ziet t er allemaal een beetje als een bij elkaar geraapt zooitje uit. Hopelijk was dit irl niet zo? |
|
||||
|
||||
Ik heb me weer prima vermaakt. Voor ons is het vaak meer te doen om een gezellig weekend dan alleen de echte show.
Als je met zoveel mensen op een terrein moet parkeren en kamperen kan het wel eens moeilijk zijn om een locatie te vinden waar dat allemaal nog mag.
|
|||
|
|||
dank je wel voor de knappe foto's ronnie
|
||||
|
||||
Classic-edition ; ik ben er zondag geweest en ik vond (samen met mijn vrienden) dat het terrein erg tegenviel. Het leek ook een beetje een zooitje. Geen sfeertje alla volksdub bijvoorbeeld..
Het was voor de rest wel een mooie meet, met name door het weer!
|
|||
|
|||
Quote:
Je had echt het hele weekend aanwezig moeten zijn want ondanks het vlakke en open terrein was de sfeer prima. En op zondag moest je ook niet op de camping kijken omdat er al erg veel mensen weg waren of op de show & shine. |
|
||||
|
||||
Quote:
Graag gedaan Kerel en zorg eens voor een Facebook account nu ben ik met je lief bezig haha..
|
||||
|
||||
Dat was dan ook wel gewoon een prachtig apparaat hoor |
|
||||
|
||||
We zijn ook vanaf vrijdag aanwezig geweest. Het was een geslaagde en gezellige meeting. En er kan wel gezeikt worden over de locatie, het is toch nooit goed. We moeten blij zijn dat er nog dergelijke weekenden worden georganiseerd. Top Gunther, volgend jaar zijn we er weer bij !
|
|||
|
|||
Quote:
Haha ik zat er naast aan facebook doe ik niet mee gene tijd voor kan beter tot bij u rijden voor een babbelke is toch niet zo ver eh
|
||||
|
||||
Weer een heel goed weekendje gehad!
Top georganiseerd! Foto's staan op de facebook: http://www.facebook.com/Twentyfoutography
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk zo ademt het opeens veel meer sfeer uit. Last edited by classic-edition : 14-08-2012 at 19:30. |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ook dit jaar weer het hele weekend geweest samen met de Dubclub..
En eigenlijk was het net als alle jaren weer een super gezellig weekend vol met bier, bbq en auto's... Ondanks dat het terrein minder charme had dan De Schorre was het er zeker niet minder gezellig op, en daar gaat het om wat mij betreft! Hier mijn foto's http://www.flickr.com/photos/basoos...57631068084150/ En een voorproefje Last edited by basjuh : 14-08-2012 at 19:38. |
|
||||
|
||||
welke woorden kan je hier nog aan toevoegen................
|
|
||||
|
||||
er was blijkbaar ook een mindere gebeurtenis op vag fest, en kerel in elkaar geslagen, word/is geopereerd aan de heup, weet er ook het fijne niet van maar staat toch op verschillende forum.
|
|
|||
|
|||
das altijd minder,maar geen conclusie's trekken voordat je wat weet.
enne wat betreft wel of nie een goeie meet,het is VAGFEST EN NIE VAGSHOW OF WA DAN OOK!!dus maak er een vagfeestje van en de rest is bijzaak.................
|
||||
|
||||
Quote:
Gehoord dat het een conflictje was met iemand uit Wallonië en iemand uit Vlaanderen.
|
|||
|
|||
wallonen zijn ook net Fransen. Kun je niks mee...