|
||||
|
||||
Vag Fest 10-11-12 augustus
Ik trap dan maar af:
Ben vandaag geweest en Was een super dag! mooie auto's, super georganiseerd, heerlijk weer:, Hulde voor de organisatie!!! Weer even goed met ronnie, nigel en opa kunnen babbelen. Hier wat plaatjes bij het praatje: Alleen nog 1 tip voor belgie: Maak GVD eens normale wegen!!! Was bijna niet te doen met mijn verlaagde golf!
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby Last edited by KennyH : 11-08-2012 at 16:45. |
|
|||
|
|||
Wij Belgen zijn die wegen al jaren gewoon, hier leer je laag rijden zonder brokken
KISS -> Keep It Simple Stupid!! Scratch the surface http://i48.tinypic.com/t0j5as.gif Last edited by Tjaap : 11-08-2012 at 20:44. |
|
||||
|
||||
Haha :P maar wat een gaten in de weg! En vaak niet te vermijden
|
||||
|
||||
net terug van VAG Fest, was geslaagd en super weer. Zal van de week ff pics plaatsen.
|
||||
|
||||
Gister geweest opzich leuk event alleen vond ik dat dag terrein een drama.
Weg gelegen terrein met kraters enz Verder beetje rommelig maar wel leuk mooi weer en heb me goed vermaakt dus dat is dan wel weer een pluspunt |
|
||||
|
||||
ben net nog ff snel op neer gereden om te kijken
van af valkenswaard maar een stukje maar zag er goed uit baalde dat ik er niet bij kon zijn , volgende keer zekers er bij !! |
|
||||
|
||||
Het was top, eindelijk lekker gedoucht en terug een beetje schoon, zeer zeker een fijn en gezellig weekend gehad, sommige momenten even een beetje stoffig. Maar ontzettend veel gelachen met die gasten van Dub Club wat een groep is het toch. Bedankt voor het bier gasten!!
En voor de rest hebben we er gewoon het beste van gemaakt en vooral veel lol gemaakt. Voor mij zeker weer een toppertje zeker na het slechte weer van vorig jaar. Foto's heb ik ook gemaakt. Maar die volgen nog, nu eerst toch nog maar even terug gaan naar Stein om daar zo meteen de laatste flesjes Jup en BBQ vlees op te maken. Iedereen die bij ons in de tent is geweest, Misha, Stijtje, Furb en de rest van "DC", Fajvr6sharan, Inge Andrew enz het was gezellig en leuk jullie gezien te hebben en een paar pilsjes te hebben kunnen drinken samen.. Op naar volgend jaar dan maar!!
|
||||
|
||||
Was inderdaad een goed feestje
Jullie ook bedankt!
|
||||
|
||||
Ik ben alleen vandaag geweest, gezellig dagje gehad. Voor de eerste keer 200km gereden met de golf 1 zonder problemen .
Foto's volgen nog. edit => klikkie foto's FB Ik moet zeggen dat ik de locatie wel een pak minder vond dan in de schorre. Voorderest gaat het daar wel helemaal goed komen de volgende jaren.
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 12-08-2012 at 19:20. |
|
|||
|
|||
Goed vermaakt en allebei prijs . En Ronnie het was gezellig in je tent!
|
|
||||
|
||||
Mn eerste vag fest weekend, bier en bbq, dolle boel,! Stof bende maarja, tis ook vooral gezelligheid en ouwehoeren met elkaar! VW eigenaren die meerdere keren op een dag met een dikke swiffer hun auto aan het korrel 80 schuren zijn snap ik niet maar er was in ieder geval genoeg te zien.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Super weekend, zoveel bekenden gezien en een hoop lol !
Organisatie was top en vooral veel respect voor de mensen die de hele dag bij het sanitair zaten. Heel veel plezier gehad met onze groep en iedereen die een praatje kwam maken. De volgende keer wel wat meer StrohRum drinken mannen Enige minpuntje (maar dat kun je schijnbaar toch niet tegenhouden) waren enkele mafketels die dachten dat je volgas over een uitgedroogd terrein moet scheuren terwijl de rest gewoon netjes stapvoets reed. Wat een lol he als je stofwolken maakt, kleuters, geen respect voor je mede VAG'ers. Voor de rest een dikke plus voor Gunther en zijn team, ik ga al naar Mania/VAG Fest sinds Hofstade en het is toch ieder jaar weer dik de moeite waard om die kant op te rijden. Volgend jaar zeker weer!
|
||||
|
||||
Quote:
Hier heb ik niks meer aan toe te voegen Henk. Ik heb mij ook weer reuze geamusseerd dit weekend
|
||||
|
||||
Quote:
Het was idd een erg leuke gezellige meeting....he Opa? |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha Theo, was errug gezellig idd, en voor jou een plusje, je was niet de oudste op het terrein
|
||||
|
||||
hahahaha inderdaad....jij ook niet hoor
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Quote:
leuke foto van de polo g40 van mijn maat met mijn golfie op de achtergrond. en die wegen idd drama maar op de terugweg eindhoven aangehouden en geen problemen meer. verders prima weekend gehad. |
|
||||
|
||||
Hierbij mijn foto's ook een paar gemaakt door een vriendin.