|
|||
|
|||
kabelboom 16v
hallo ik ben op zoek naar een volledige kabelboom van een golf 2
1800 16v bwj 90 motorkabelboom lichten en binnen zekeringkast voorwaarde: een onverknipte en in goede staat mvg Bart |
|
|||
|
|||
niemand
|
|
||||
|
||||
KE-jetronic? k-jetronic?
|
|||
|
|||
K-jetronic
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
niemand iets liggen
geen geknipte graag wordt het probleem alleen verlegt of firma die deze kan maken |
|
||||
|
||||
geloof dat een k-jettronic boom lastig wordt voor een 90'er.. oud type boom zie je wel wat vaker!
|
|||
|
|||
@ tim j daar ben ik me ondertussen bewust van
daarmee weer eens omhoog |
|
|||
|
|||
niemand
|
|
||||
|
||||
Je kan een oude boom toch ook omsolderen naar de nieuwe connector?
Dan is je probleem opgelost. Ik heb eens een scirocco boom verlengd en omgesoldeerd voor een 90er blok in een golf 1.En dat was een pl,dat zijn iets meer draden als een kr. |
|
|||
|
|||
je kan alles omzetten he dat weet ik wel
en is nu ook zo gedaan maar ... ik ben nu op zoek naar een goede en onverknipte |
|
||||
|
||||
Ik heb zelf twee jaar gezocht naar een goede kabelboom en heb uiteindelijk een hele auto moeten kopen.
Ik heb er ondertussen zelf 2 liggen en ga 1 ervan binnenkort inbouwen, dus normaal komt de andere dan vrij/ te koop. Ik weet niet hoe dringend het allemaal is... Je laat maar iets weten via PB.