|
|||
|
|||
gertjes kever hawaistyle 1966 :)
pics
Uploaded with ImageShack.us echte houte treeplanken yeah Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Mr. horsepower mag zeker niet ontbreken Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us effe poetsen Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us ciao buddy s ) |
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt makker voor leuke reacties groetjes |
|
||||
|
||||
Kan niet anders zeggen, donders dik apparaat!
|
|||
|
|||
mercikes )
|
|
||||
|
||||
ziet er erg stoer uit dat heb je knap gedaan man!
|
|
||||
|
||||
Wat een gave kever.
|
|
|||
|
|||
mercikes mannen voor leuke reacties
groetjes gert |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit. De Kever bedoel ik dan he. ;-)
|
|
|||
|
|||
Quote:
ok begrijp u groetjes merci gert |
|
|||
|
|||
paar nieuwe pics genomen na vakantie
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us groetjes gert |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Leuke kever!
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt matheo voor goede reactie groetjes |
|
||||
|
||||
Echt een mooie kever
|
|
|||
|
|||
paar pics van fotoshoot
Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |
|
|||
|
|||
Wat een top auto
|
||||
|
||||
|
|
|||