|
|||
|
|||
Te Koop Golf 3 VR6 Highline uit 1995
Beste leden,
Hierbij bied ik mijn Golf 3 VR6 Highline uit 95 aan. Auto verkeert in perfecte staat, geen afgeragde ding, geen gekke geluiden, prima auto. Reden van verkoop is dat ik zuiniger moet rijden voor heen en weer rijden naar t ziekenhuis. Er is niks aan bezuinigd, alles is door mijzelf gemaakt en onderhouden. Auto rijdt en schakelt hoe het moet, hele soepele schakelbak, absoluut niet stroef. Leden die mij kennen weten dat ik altijd goed ben omgegaan met me auto, tot 72 oliegraden niet boven 2000 toeren en tot 88/90 oliegraden niet hoger dan 3000 toeren gereden. Zie hieronder Km stand 258XXX van carroserie, motor +/- 200.000 kleppendeksel pakking vervangen nieuwe bougies nieuwe bougiekabels olie oliefilter benzinefilter stuurbekrachtigingspomp nieuwe raammechanisme geinstalleerd speaker kabels getrokken naar me radio zelf radio geinstalleerd en zelf ISO stekkers aangesloten aan de auto bekabeling speakers in dashboard voor en achterdeuren Nieuwe accu Oil catch tank Benzinepomp Zijlijsten meegespoten Nieuwe draagarmrubbers Nieuwe verse koppelingsplaat Nieuwe waterleidingen Catback Hartmann uitlaatsysteem Leder interieur met stoelverwarming (werkend!) Climatecontrol (werkend!) met verse aircogas erin Motorkaplifters Inpro angeleyes koplampen met xenon Borbet T velgen moet goede banden Nieuwe remblokken Geen vage ABS en Airbag lampjes die branden (en nee, stekkers zitten er gewoon in Werkende schuif kantel/dak Alle roestplekjes zijn netjes weggewerkt en preventief ook op bekende plekjes behandeld, harde auto aan de bodem en carrosserie. Door mij zelf beklede hemel met leer Front radiateur nieuw Kachelradiateur nieuw Stoffeninterieur en GTI velgen krijg je erbij. In Rotterdam te bezichtigen Prijs is €2500,- of doe een goed bod. Facturen ter inzage. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |
|
|||
|
|||
Up
|