#41
|
|||
|
|||
Veel problemen gehad met de immobilisor
Vanmorgen verder en weer lukte het mij niet. Mijn vrouw erbij gehaald. Zegt ze als ik hem nu eens op de huissleutel hou kan ik hem beter vast houden. klik, lopen. I Snel ff camera gepakt en de eerste sound vastgelegd. http://www.flickr.com/photos/berrie...den/7430987552/ http://www.flickr.com/photos/berrie...den/7432297244/ http://youtu.be/CAS44gQ-Rx0
__________________
ons spijlbusje Last edited by berrie-120 : 25-06-2012 at 20:57. |
#42
|
||||
|
||||
hihaa!P:
en terecht mooi project!! |
#43
|
|||
|
|||
Phoe, de laatste loodjes wegen het zwaarst.
Mijn draaiende as van mijn koppeling pedaal is heftig uitgesleten. Dus eerst zelf iets aan bewerkt en een stuk aan het einde opgelast om te verlengen naar mijn master clutch cilinder Bij de eerste keer koppeling intrappen, krak stuk eraf. Opnieuw en toen iets rigoreuzer doorgelast. Daarna komt het afstellen van de koppeling, pffff. en ik heb nog wat olie temperatuur problemen. Maar we rijden weer, als is het maar kleine stukjes. http://youtu.be/nVq0D2hw1N4
__________________
ons spijlbusje |
#44
|
||||
|
||||
|
#45
|
|||
|
|||
__________________
ons spijlbusje Last edited by berrie-120 : 31-07-2012 at 16:03. |
#46
|
||||
|
||||
Meesterlijk.......
__________________
Dodge RAM 1500 |
#47
|
||||
|
||||
Heerlijk dat geluid!
past heel goed bij de wagen!
__________________
[1999] Golf 4 Variant - Daily [1996] Golf 3 Atlanta Sport - Daily [1988] Volvo 480 ES - Hobby |
#48
|
||||
|
||||
Geweldig!
|
#49
|
|||
|
|||
nice
__________________
http://mdg-kustoms.blogspot.com/ |
#50
|
|||
|
|||
Ongelofelijk! Respect voor het werk!
|
#51
|
||||
|
||||
Heel gaaf, hoe hard heb je er tot nu toe mee gereden?
|
#52
|
|||
|
|||
132 km/h gaf mijn GPS teller en boordcomputer aan.
Maar dan heb je gehoor bescherming nodig ivm het windgeruis.
__________________
ons spijlbusje |
#53
|
||||
|
||||
SUPERgaaf!! Respect!
|
#54
|
|||
|
|||
ongelofelijk knap werk wat je levert en een hele dikke bus, ik ben alleen van mening dat je in die bus van dat jaartal en die staat niet een andere motor moet maken maar lekker met een luchtgekoelde boxer moet blijven rijden.
|
#55
|
|||
|
|||
Quote:
Zeker mee eens. Topic mag wel verplaatst worden naar watergekoelde projecten....
__________________
'96 Polo 6n 1.8 20v bi-turbo '71 T2 deluxe '60 T1 DD panel |
#56
|
||||
|
||||
Die staat heeft hij wel zelf verzorgd... Dus hij mag ermee doen wat hij wil. Geweldig apparaat.!!!
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#57
|
||||
|
||||
Tis ook geen duitse bus, maar een braziliaan.. dat zal dan ook wel niet mogen?
|
#58
|
|||
|
|||
Quote:
Succes met je 30pk. Ik zal me niet negatief over een originele bus uitlaten want dat was mijn wens eerder ook. Origineel en karakter. Heb ook eerst origineel gereden met een 44pk. Hier staat de luchtkoeler uit te blazen, na 2 keer afgeslagen te zijn op een eenbaans eenrichting klim wegens vaporlock. Gebruik je bus eerst zoals ik hem gebruik, met volle vakantie bepakking 4 man en een lompe hond aan boord en oordeel dan.
__________________
ons spijlbusje Last edited by berrie-120 : 15-08-2012 at 07:28. |
#59
|
||||
|
||||
Ik zag je volgens mij voorbijkomen op Spa, tijdens de parade..kan dat kloppen?
|
#60
|
|||
|
|||
Quote:
Nee was ik niet, Spa dit jaar overgeslagen. Was de afgelopen 2 weken 2 keer naar oostenrijk geweest dus zat km's gemaakt. Wel met de spijlbus er weer een weekendje op uit getrokken alleen in NL gebleven. Na de vele foto's SPA, besloten volgende keer wel weer te gaan.
__________________
ons spijlbusje |