|
|||
|
|||
Zonnet een dikke rs4 op de rondweg van Dokkum!
Kon hem niet bijhouden met de corrado 2.0
|
|||
|
|||
dinsdag een dikke passat bij Jan krediet in steenwijk op de stoep ..
bekende van hier |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker weten een leuk ding maar het is geen "echte" |
|
|||
|
|||
Quote:
Is geen bril maar een zeer matig omgebouwde post-67er, check zijramen en wielen... |
|
|||
|
|||
Quote:
denk dat jij alexander bedoelt, die reed altijd in die oranje golf 2 heb laatst samen met hem een rode caddy gehaalt, |
|
||||
|
||||
Quote:
Toevallig een blauwe?? Dat jij dat weer moet zien.
|
||||
|
||||
Zie regelmatig in de parking van Intergamma Leusden een Blauwe T1 bus staan
|
||||
|
||||
Zwarte MK2 op de A58 vandaag... Dacht tussen Rucphen en St. Willebrord.
Stond achterop een autoambulance. Zag hem in een flits, want kwam uit tegengestelde rijrichting. Zag er in de gauwigheid heel goed uit en stond volgens mij op dikke RSen.
|
||||
|
||||
Quote:
Goh dat snapte ik niet dat je dat niet kon......... Zo`n dikke corrado....
|
||||
|
||||
Vrijdag avond daimy gespot met de jetta en nog 2 corrados, op de kruising bij de rabobank in beek.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe, dat was ik ! Jou niet gezien trouwens. Ik was waarschijnlijk op weg naar huis |
|
|||
|
|||
Gisteravond rond half 9 in Beek en Donk een zwarte, lage mk3 gespot. Glimmende chrome wielen en een dik uitlaat geluid (Al leek ie niet zo snel van z'n plek te komen )
---- Vanmorgen op de A9 tussen Amsterdam zuid-oost & schiphol wederom een Mk3, dit keer een lage groene met Nordschleife sticker achterop. Reed best wel door |
|
|||
|
|||
Quote:
Ahaaa Ik zal de volgende keer ff toeteren. Ben jij toevallig ook weleens in Panningen? Ik heb hem daar ook weleens zien staan of er moet nog een beige rondrijden in deze regionen |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is goed! Panningen kom ik normaal niet echt in de buurt. Dus ik denk dat het een andere is. Bovendien zullen er niet veel zijn die met die stickers op de deuren rijden, waar bij mij "golf" op staat. |
|
||||
|
||||
Gister middag rond half 4 thv het ziekenhuis in geleen erik_jetta gespot
|
|
||||
|
||||
Parkeerplek naast de autoweg vlakbij het loon in Heerlen staat vaker een polo 6n2 op schmidt TH lines. Ligt aardig plat.
Gisteren in wijnandsrade rond 9u was dat volgens mij een orginele golf mk2 beige gezien. Volgens Golfjuzz_295(of wat is zijn naam hier:P) was het een GTI. |
|
||||
|
||||
je vergeet de rode caddy bij de makro in nuth jonge..
|
||||
|
||||
owja die met dat gouden hart.
|