|
||||
|
||||
Ik vermoed dat een nieuw type contactslot voldoende is.
Dus nu op zoek naar een complete slotenset om alles op 1 sleutel te houden. |
|
||||
|
||||
of het slot gewoon overzetten
dat moet volgens mij wel lukken, want volgens mij is het alleen het binnenwerk anders maar het slot niet!
|
|||
|
|||
heb wel een oud type stuurkolom liggen met contactslot erop.
en voor je deuren kan je de wafers overzetten op je huidige slotcilinders. kolom mag je van mij hebben.
|
|||
|
|||
Quote:
klopt je kan je huidige slot gewoon overzetten.
|
||||
|
||||
Prima, dan vandaag eerst eens op zoek naar de aluminium houder voor het contactslot, nieuwe type dus.
Thnx mannen! |
|
||||
|
||||
Quote:
zat ik ook mee .. onderstu schroef voor de hendels zit anders ,, scheelt ze zijn er genoeg , had ook al gekeken maar heb ook aleen nog oude volges mij , |
|
||||
|
||||
Nieuw type contactslot met houder gehaald
Zometeen de contactsloten uitboren en dan is dat ook weer klaar |
|
||||
|
||||
gaat weer lekker douwe ben benieuwd volgende week
|
|
|||
|
|||
en gelukt met het slot?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja, het slot is voormekaar, nieuw type behuizing gehaald en mijn eigen contactslot overgezet
Het voorste gedeelte zit nu geheel in de isolatie (schutbord en voetenruimte) en de voorste vloermat ligt op z'n plek. Vanavond met hulp van Dokter S het dashbord gemonteerd Ook zit het kachelhuis weer op zijn plek met gereviceerde kleppen Foto's zijn gemaakt en zet ik er morgen even op! |
|
||||
|
||||
Zo hier eindelijk even een foto update
Gisteren alles geïsoleerd: Vandaag het dash goed vastgezet en het dashboard kastje ingebouwd Voor dat dat lukte kon het dash dus eerst weer los verder zit ik nu nog met het probleem dat t rem en koppelingspedaal veel te hoog zitten, eens kijken hoe we dat weer oplossen, zie foto 1 |
|
||||
|
||||
netjes douwe ..lijkt erop
als die niet stil is zometeen weet ik het niet hahaha .. wat voor pedalenbox heb jij erin .. golf 3 ? veel succes .. kom binnenkort even aanwippen .. nieuwe donor heb ik gevonden ,,ibiza cupra gr gooi |
|
||||
|
||||
yes picca's
gaat mooi Douwe |
|
|||
|
|||
Heel gaaf mee bezig. Ik heb met ontzag dit topic net doorgelezen &gekeken, je moet het maar kunnen! Hoop dat ik net zo handig ga worden!
|
|
||||
|
||||
Thnx iedereen!
Afgelopen paar dagen niet heel veel gedaan, een beetje vakantie vieren Dash is nu geheel afgebouwd op de onderste delen na. Alle luidsprekerbekabeling ligt op z'n plek. Inmiddels een beetje begonnen om alles in de motorruimte te monteren etc. Vandaag de odb stekker er nog maar even ingemaakt, die was ik nog vergeten Gelijk ook de cruisecontroll bedrading maar uitgezocht, klusje voor komende winter. Voor de belangstellenden: 4= massa = bruin 7= K-line = grijs/wit = pin 61 op mijn AFN ecu 15= geel L-line (wordt niet gebruikt) 16= geschakelde + =rood/wit Cruisecontrol: Pin 34= +12v input "res" Pin 35= +12v input "set" Pin 66= +12v constant "on" Dit op basis van de AFN Last edited by Dokter D : 05-08-2012 at 20:43. |
|
||||
|
||||
De gehele achterzijde is nu klaar van binnen.
Gordels gemonteerd, achterzijde bekleed, zijpanelen geplaatst. Vanavond samen met m'n broertje het dak opnieuw geisoleerd, de hemel geplaatst en de beide zijramen geplaatst. |
|
|||
|
|||
Dammm je gaat hard Douwe....
Keep up the good work....👍 |
|
||||
|
||||
Vandaag de hoedenplanksteunen geplaatst en speakers geinstalleerd.
Achterbank en bijrijderstoel geplaatst. De kabelboom van de ecu op z'n plek gelegd en een gat gemaakt voor de stekker. N75 en de vacuum leidingen geplaatst. T5 intercooler hangt in grote lijnen op z'n plek, morgen eens kijken of ik de leidingen er bij kan krijgen zoals het nu lijkt moet dat lukken Voorfront en radiateur zitten ook te plek. |
|
||||
|
||||
Netjes hoor. Echt mooi gedaan.
|