|
||||
|
||||
Eigenaar gezocht: GOLF 1 GL 37 kW, kenteken GN-BL-87
Beste mensen,
Ik zou graag met de huidige eigenaar van de auto met de gegevens zo vermeld in de threadtitel, in contact willen. Ik heb van die auto namelijk een deel van de papierenhistorie. Te weten: - Service boekje, met: * handleiding autoradio * vag-service boekje * bedieningshandleiding golf - Fahrzeugbrief - aantal rekeningen/ andere formulieren. Mocht niemand de eigenaar kennen, probeer ik RDW eens te contacteren. De auto rijdt nog rond, en voor de echte liefhebber zijn deze oude documenten van zeer groot belang! groeten, richard
|
||||
|
||||
rdw geeft geen persoonsgegevens vrij, iemand die toevallig de eigenaar kent ?
|
||||
|
||||
slotje
de eigenaar van het voertuig is getraceerd, dankzij een p.m. van een forumlid.
deze thread mag dus gesloten worden!
|
|||
|
|||
Topie goede inzet van je
|
||||
|
||||
Even vanonder het stof halen:
Na in contact te zijn gekomen met de huidige eigenaar kan ik het volgende melden. De eigenaar zag af van het in het bezit komen van de originele documenten. Dit gezien de auto in een slechte staat verkeerde; kromme carrosserie en vergaan. De auto werd hoogstwaarschijnlijk uit elkaar gesloopt en in onderdelen verkocht. Daartoe heb ik besloten: - Zelf de fahrzeugbrief uit genomen en bewaard voor eigen naslag; ik heb zelf van mijn eigen geen originele fahrzeugbrief meer, maar een vage kopie dat ik van de RDW kreeg na kentekenkeuring, dat overigens bijna niet te lezen is. Achteraf had ik het originele document in moeten scannen alvorens naar de RDW te gaan. - Het mapje en de boekjes zijn van de hand gegaan, met uitzondering van het boekje van de radio. - De rekeningen zijn vakkundig verbrand, want daar heeft niemand meer wat aan.
|
||||
|
||||
doe je een keer zoveel moeite, is de auto een sloper..
ik wou dat iemand mij de originele papieren kwam brengen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Uhu dat zou ik ook wel willen... wel mooi dat er mensen zijn die toch de moeite doen ;-) |
|
|||
|
|||
wel mooi dat het erbij was! en je de eigenaar hebt kunnen vinden.
jammer dat de auto zo slecht is en niet of amper te redden |