|
|||
|
|||
golf 6 bleumotion
hallo,
ik had graag info gehad met hoe het nu zit met het tunen van een golf 6 bleumotion. welke velgen ge mag opleggen en of ge er een schroefset moocht ondersteke en hoe het dan zit met de keuring en de verzekering grtjs |
|
||||
|
||||
Denk dat je vraag is hoe dit in België zit?
|
|||
|
|||
ja srr vergeten bij te zetten
|
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad, hier in nederland is dat allemaal geen probleem
|
|||
|
|||
ja kweet nie hoe het zit in belgië daarbij da ik het vraag
|
|
|||
|
|||
bluemotion ligt standaard al 2cm lager dan de gewone golf 6. Dus als je nog nooit verlaagd hebt rondgereden is dit al eens goed voor te wennen aan de fantastische belgische wegen als je er een mooi setje velgen onder zet
Keuring: 11cm van de grond (laagste punt) en 9cm geladen. Schroefset mag dus maar er MOET een GOCA attest bij zitten GEEN TUV papieren want deze zijn NIET geldig in Belgie, ENKEL GOCA! Alsook een montage attest dat ingevuld moet zijn en een uitlijningsbewijs en dan kan je ermee naar de keuring montage attest kan je laten invullen als je de schroefset zelf plaatst voor n 40-60€ (hangt ervanaf van garage) er zit meestal een leeg exemplaar bij aankoop van een nieuwe set (ik zeg meestal, zoniet kan u deze afdrukken (link: http://www.wegcode.be/secties/omzen...4/1148-bijlage4 ) |
|
|||
|
|||
waar kunt ge ergens zien of dat een tuv of een goca keuring bij zit
|