|
||||
|
||||
Golf 2 G60, GTI Achteras en Spacers
Ik ben opzoek naar een Golf 2 GTI achteras die compleet is, dus achteras, remschijven, naven, remklauwen etc.. in goede staat.
Ook ben ik opzoek naar spacers van 30mm met een steek van 4 x 100. Natuurlijk heel moeilijk aan te komen maar opzoek naar complete G60 golf 2 remmerij van de voorzijde. Dus Fusee, Remklauw etc. Heb je iets liggen?? Stuur dan even een PM! Mailen mag ook: rob_timmers87@hotmail.com Last edited by Golf_84er : 30-07-2012 at 19:10. |
|
||||
|
||||
Ik heb je een mailtje gestuurd.
|
||||
|
||||
Up!
|
|
|||
|
|||
Ook ik ben op zoek naar een complete GTI achteras met naven, schijven, klauwen etc. (voorbereidingen voor ombouw mkII '83 naar tdi)
Wie heeft of weet deze ergens te koop? Bij voorkeur PM, Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Dan open je een eigen topic, tis niet zo netjes om een ander zijn topic te kapen
|
|
|||
|
|||
Excuses,
ik ga meteen een eigen topic aanmaken |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey, Ik ben nog wel een en ander liggen op gebied van Golf 2/3 heb een kale achter-as liggen voor een Golf 2, hierop wou ik zelf de complet remmerij van een Golf 3 VR6 (5x100)gebruiken. Tevens was het de bedoeling om de voorkant ook et voorzien van 5x100 naven en remmerij Mocht je intresse hebben, stuur dan een mail naar nbell@live.nl Groeten Nick
|
||||
|
||||
Heb een compleet plus onderstel liggen van een Golf 3 GTI 2.0 16v
Zowel achteras als subframe voor incl. fusees Eventueel 5x100 of gewoon je eigen 4x100 spul erop zetten Bij interesse aub pb |
|
||||
|
||||
ik heb er ook nog een liggen hij is compleet met remmen klauwen schijven etc.
hij komt van een 85er mk2gti mocht je interesse hebben geef me dan ff een pm mvg egon |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een achteras liggen.
|
||||
|
||||
Ook ik heb nog een as liggen denk van een golf 3 of passat,deze is in totaal 3 cm breder als de originele as maar komt onder een golf 2 vandaan.hiermee heb je al iets minder spacer nodig.
|
|
||||
|
||||
ik geloof dat deze dicht mag.
hij is van een achteras voorzien. |