|
||||
|
||||
[/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
|
||||
|
||||
[/IMG]
|
||||
|
||||
Hoi Bertil
Ziet er allemaal top uit! Komen de RH's hier ook tussen te staan? :-) Arno |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een setje PLS uit elkaar liggen.
Hiervan moeten de randen gepolijst worden, en de harten afdraaien en polijsten? Ik vind het teveel werk om zelf alles te schuren Er zit ook nog een dop bij met een gepolijste ring/schijf die moet ook overnieuw gepolijst worden.(zou eventueel ook in een draaibank opgespannen kunnen worden, komt namelijk een moer op te zitten) dit waren ze nieuw: Als je wat voor me betekenen kan graag, wil deze wielen graag weer als nieuw hebben |
|
||||
|
||||
de harten geen probleem maar de velgranden lopen diep naar binnen ,en daardoor zeer lastige klus
de velgranden kun je beter naar een polijster brengen die krijgt ze wel mooi stoeprandschade kan ik wel voor je verwijderen
|
||||
|
||||
Velgranden zijn in goeie staat, enkel polijsten....
Maar eventueel kan ik dat zelf ook. Duurt even, maar het is me ook gelukt op een stel msw's. Waar moet ik mn harten heen brengen dan? Maak je ook de dieper liggende delen weer zwart of moet ik dat zelf doen? Want dan laat ik ze eerst een keertje poedercoaten. (of is dat geen goed plan ivbm afdraaien?) |
|
||||
|
||||
Thanks voor het uitdraaien en de snelle service Bertil!
|
|||
|
|||
waar kan ik terecht om mijn wielen te laten richten en de stoeprandschade er aftehalen bandenservice hardenberg is de man 3weken op vakantie cultwheels ook dicht
moet wel een beetje de buurt overijsel zijn wil wel een stukje rijden maar dan moet het ook goed gebeuren iemand tips heb al op google gekeken mvg mike |
|
||||
|
||||
is het mogelijk om mijn achterste 2 velgen het hart te laten afraaien zoda ik wat beter weg kom met de et waarde, velgen steken aan beide kanten nu bijna 2,5 cm uit
Gaat om een setje Schmidt spaceline
|
||||
|
||||
gefixt door bertil !
nog bedankt heb ze van de week pas opgehaald |
|
||||
|
||||
ja hoor
Quote:
max 7 mm denk ik kosten 20 euro
|
|||
|
|||
zou ik deze ook kunnen langsbrengen om helemaal netjes te maken?
neem aan dat t ook geldt voor het hart? of alleen velgrand?
born to brain Last edited by BrIIaAN : 10-09-2012 at 12:50. |
|
||||
|
||||
geen probleem
Quote:
maak ik weer in nieuwstaat zowel velgbed als voorkant bertil
|
||||
|
||||
kunnen we een afspraak maken dan Bertil voor het afdraaien van de harten
|
|||
|
|||
Quote:
ok goed dat ik dat weet dan krijg je binnekort een belletje van me
|
|||
|
|||
kan je ook bbs randen afdraaien en wat zijn de prijzen mvg,
|
|
||||
|
||||
Hey,
vraagje, ik heb leuke velgjes gescoord alleen die naaf diameter is te klein.. zou je die ook kunnen uitdraaien tot een wat grotere maat (57.1mm)?
|
||||
|
||||
allycats
[/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
|
||||
|
||||
Bling bling
|