![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij bied ik mijn Scirocco MK2 1.8 GTI te koop aan. Het gaat hier om een originele Nederlandse auto.
De Scirocco heeft de volgende specificaties: - Bouwjaar: 1983 - Type 2 1.8 GTI (DX motor) - Staat van de auto: z.g.a.n. - kilometerstand: 210.000 De Scirocco is voorzien van de volgende extra’s: - Stuurbekrachtiging - Lederen bekleding - BBS RM012 2-delig met nieuwe banden Verder is de auto getaxeerd op €11.500,- Mijn tel: 06-15659797 Vraagprijs: €6750,- ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() In bovengaande omschrijving ben ik vergeten de reden van de verkoop te vermelden, de vraag die vaak naar boven komt. Het opknappen van de scirocco vond ik erg leuk om te doen, maar naar er een tijdje mee te hebben gereden ben ik wel weer toe aan een nieuw project, vandaar dat ik heb besloten om deze auto te koop te zetten.
Hier volgen enkele foto's van vandaag: ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() In prijs verlaagd!!
€6250,- zie ook de advertentie op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/493107905 |
|
||||
|
||||
![]() Bij wie heb je de auto laten taxeren als ik vragen mag?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bij Houtman in Vlachtwedde De auto is nog nog te koop wegens beeindiging hobby |
|
|||
|
|||
![]() Verlaagd in prijs!
Nu €5250 06-15659797 |
|
||||
|
||||
![]() up voor deze super mooie rocco, heb deze op een andere foto als achtergrond
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt voor het compliment!! Mocht je nog een nieuwe eigenaar weten.... dan houd ik mij aanbevolen! |
|
|||
|
|||
![]() Vorige week zondag nog was deze mooie Scirocco nog op de VAG meeting in Drachten te bezichtigen!
|
|
|||
|
|||
![]() Sterk in prijs verlaagd!! €4250,-
Wie o wie wil er deze zomer genieten van deze fantastische Scirocco??? |
|
|||
|
|||
![]() Morgen is de auto te bewonderen op het oldtimerfestival in Hoornsterzwaag