|
|||
|
|||
Onderdelen Golf 2 gezocht
In verband met de opknap van mn 1986 Golf 2 zoek ik nog een aantal onderdelen die ik voor het gemak hier op een rijtje zal zetten:
1) Linker portier / deur oud type inclusief beglazing met stijl Binnen en in kleur gemonteerd 2) Oud type elektrische zijspiegels Binnen 3) Achterklep spoiler Binnen 4) Achterklep handgreep Binnen 5) Smalle bumpers voor / achter zwart Binnen 6) Grill dubbele koplampen met rode bies - imitatie was niks, dus nog nodig Nieuwe is binnen! WOW 7) Elektrische raamdraaiers oud type Komt eraan... 8) Sierlijsten voor de wielranden oud type Binnen 9) Oranje knipperglaasjes voor Binnen 10) Zwart / rode originele achterlichten Komt eraan x2 11) Originele koplampen Binnen 12) Zwart VW embleem voor in de grill Zat bij de grill 13) Beige strip / lijst achter tegen hemel tussen de beide C Stijl bekledingen (als je begrijpt wat ik bedoel...) Komt eraan 14) Elektrisch verwarmde zijspiegel glas! oud type Graag aanbieden als je hier iets van hebt liggen. Bij voorbaat dank! Igor Last edited by DragonGr Dragon : 01-09-2012 at 08:59. Reason: Update nieuwe onderdelen |
|
||||
|
||||
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=101473
De deuren heb ik eventueel de beglazing etc ook nog wel bij. |
|
||||
|
||||
hallo bumpers heb ik wel voor jou .,
en heb nog een setje wielbogen nieuwe nooit gemonteerd geweest voor oud type .. voor intresse geef maar seintje . vrgr gooigolf |
|
|||
|
|||
ik heb wel een originele gti spoiler, met raam
|
|
|||
|
|||
Kijk eens ik wordt overstelpt met hulp, waarvoor dank... ik stuur pms en als er iets rond is zal ik de lijst aanpassen!
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog bumpers
|
|
||||
|
||||
Ik heb eventueel nog wel een setje electrische spiegels met kabelboom en schakelaar voor je.
|
|
||||
|
||||
Ik heb een spoiler en handgreep voor je liggen. De koffer krijg je erbij.
|
|||
|
|||
De lijst is geupdate...
|
|
||||
|
||||
ik heb nog wel een set wiel bogen.
voor oude type zonder side skirt. laat maar weten als je wilt kopen ?
|
|||
|
|||
Wie oh wie heeft er voor mij een linker (bestuurders) portier liggen oud type die ik dit weekend of vrijdag kan komen ophalen??
Ik zou dit weekend graag aan de portieren willen beginnen, maar mis er dus nog één! HELLUP! Voorkeur niet al te ver van Delft vandaan, maar als het niet anders kan wil ik best een stuk rijden... Bij voorbaat dank!! Igor |
|
|||
|
|||
Update van de onderdelen. Ik heb weer meer nodig, wie oh wie helpt me??
Bij voorbaat dank! |
|
|||
|
|||
NIEMAND? dit spul heeft toch bijna iedereen (behalve ik) liggen??
|
|
|||
|
|||
Hey,
Ik heb diverse dingen voor je liggen. * Set knipperlichten/Glaasjes voor Smalle Bumpers * Set orginele achterlampen. * Set koplampen (volgens mij Hella) * VW Embleem "Dikke Versie" (had een Zwarte en een Chroom) Intresse, stuur dan een mail -> nbell@live.nl Groeten Nick
|
|||
|
|||
Ik blijf ondertussen gewoon onderdelen op mn verlanglijstje zetten, kijk vooral nog eens in de eerste post of er iets bijzit wat je kwijt kan... DANK!
|
|
|||
|
|||
De lijst is geupdate... ik ben er bijna! de auto is ook ver klaar. De verwarming van de linkerspiegel bleek alleen helaas defect te zijn. Heeft iemand dat glas liggen of weet je waar ik die kan halen???
UP |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een aanvulling: wie heeft er nog een raamslinger liggen, zwart inclusief afwerkkapje en schroefje??
Dank! |