|
|||
|
|||
ook hele weekend geweest was echt super ! en het weer tja we hadden partytent dus zaten lekker droog ! zaterdagavond was ook super lache dan zie je ieder1 lekker los en ouwehoeren! zondag brak dagje maar wel super weer en hoop dik spul gezien !
alleen het pad er naartoe was echt beroerd, de hele bodem van de auto ging over de grond.. en ontwijken lukte niet eens meer .en het gedeelte waar wij stonden in de hoek was het gras niet gemaaid, dus we stonden een halve meter in het gras !
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij gaat jullie bodem altijd over grond maar het gras was wel erg hoog bij jullie idd.
|
|||
|
|||
Was een mooi daggie gister! Toppie!
|
|
||||
|
||||
Wat een weertje gister he! |
|
||||
|
||||
de audi (ex van chris) heb ik jammergenoeg niet meer gezien.
|
||||
|
||||
Quote:
Ben er wel geweest met de TT, maar we zijn rond 1.30 weer naar tilburg gereden. Stond langs de ex gti van chris. |
|
||||
|
||||
dan heb ik je net gemist, erg jammer.
|
|||
|
|||
Super gezellig weekend gehad!
Zaterdag jammer van het weer, maar super vermaakt! Zondag wat brak, maar mocht de pret niet drukken. Was goed voor elkaar organisatie Voor foto's effe een klikkie doen Camo crew
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk wel jammer dat de meeste facebook pics
Niet openbaar zijn.. |
|
|||
|
|||
was een zalig weekend terug!
nog eens super bedankt voor de cup best off wheels! er heeft iemand een foto genomen met 2 meisjes bij mn eos. vind iemand die soms terug? |
|
|||
|
|||
Zondag ook geweest eerste keer Volksdub. heel veel dikke wagens gezien alles goed geregeld en het weer was ook super.. volgend jaar weer!
|
|
||||
|
||||
Super relaxt weekend, alles goed geregeld goeie bbq en ontbijt, petje af!
s'avonds lekker ouwehoeren en een dotje knakworsten naar binnen schuiven (thks vic ) ....s'ochtends uitbrakken, ontbijtje gedaan en een paar rondjes gelopen en gereden rondom het terrein, zondag zelfs een topweertje...wat wil je nog meer! klikken
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld Last edited by -Jens!- : 16-07-2012 at 19:56. |
|
||||
|
||||
Hier alvast wat foto's
de rest staat op Twentyfoutography Facebook Pagina Zaterdagnacht kwam de eigenaar van deze Golf mij vragen of ik zondag hier een foto van wilde nemen omdat hij nog geen foto's heeft met deze wielen eronder. Ik hoop dan ook dat hij deze foto hier vind op het forum, want heb geen idee wie hij was?
|
||||
|
||||
Quote:
Knakworsten waren zeker lekker en het ouwehoeren was gezellig ja
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is Fabian Hijkoop. Staat in de VolkStyle op pagina 18 met deze wielen. |
|
||||
|
||||
Was een super Weekend !! We hebben het cker naar onze zin gehad met de rest van de VAG H leden ! Dikke duim voor de organisatie.Volgend jaar zijn we er zeker weer bij de Foto's staan op onze facebookpage!
http://www.facebook.com/volkswagenaudigroephaaksbergen
|
||||
|
||||
Gister ook ff wezen kijken met bas in zn diesel
er geslaagd zeer veel mooie auto's |
|
||||
|
||||
Quote: