|
||||
|
||||
Wij zijn er ook bij voor de eerste keer!
|
|
|||
|
|||
Vandaag het NH hotel bezocht en nog wat extra kamers kunnen regelen, en zijn er nu nog 20 extra geregeld.
Wees er dus snel bij als je nog een kamer wilt boeken.
|
||||
|
||||
Quote:
Zou je dan niet ff de flyer duidelijk aanpassen want daar staat toch echt 15 euro per car anders kan je donderop zeggen dat je aan de poort en achteraf gezeur gaat krijgen want het is allemaal erg onduidelijk, ook op jullie site is hierover niks te vinden want is allemaal nog 2011. Quote:
|
|
|||
|
|||
Nieuwe site is online!
Binnenkort komt daar nog de plategrond voor het terrein op. Let allemaal ook even op de route!!! We hebben dit jaar een nieuwe ingang ,oude is niet toegangkelijk op 19 augustus! Oude ingang gaat dus ECHT niet open. www.mivw.nl |
|
||||
|
||||
Dus wel 15 euro per auto ongeacht aantal inzittenden >?
|
|
|||
|
|||
Nog maar een keer:
15 euro per auto met 1 man Iedere extra persoon in die bewuste auto 5 euro per persoon Kom je bijv. met een Opel en hoef je niet op het terrein, is er een Non VW parkeerplaats en betaal je ook 5 euro entree, per persoon. Hoop dat het voor iedereen duidelijk is zo. En ja op de flyer staat het misschien niet duidelijk maar als je kan lezen begrijp je het. Dit voor de nieuwkomers. Voor de mensen die al wat jaren komen weten inmiddels dat dit al een aantal jaren de prijzen zijn. Met vriendelijke groet
|
|||
|
|||
En is de Non VW parkeerplaats dan nu wel gratis? Of moet daar ook weer 10 euro per auto voor betaald worden, zoals vorig jaar?
Zet het gewoon duidelijk op de website en op pas die online flyers even aan. Dan krijg je er ook geen gezeik over. Iedereen die nu kan lezen, die leest vijftien euro entree per auto, ongeacht het aantal inzittenden. Kleine moeite om dat even te veranderen in 15 euro voor één auto+bestuurder en 5 euro Per Persoon. Zie dit niet als kritiek, maar als positief advies. Iedereen die ooit al eens iets georganiseerd heeft weet dat jullie deze entreegelden gewoon nodig hebben voor de terreinhuur en de luxe aankleding die het hele treffen zo mooi maken. Succes met de voorbereidingen!
|
||||
|
||||
Ja zijn we bij
|
||||
|
||||
Quote:
Ja en als jij kan lezen zie je dat het er niet duidelijk staat en je het beter kan aanpassen om gezeik achteraf te voorkomen, tis maar een tip, wat jullie er mee doen moet jezelf weten. |
|
|||
|
|||
Inderdaad ,dat weten we zelf
|
|
||||
|
||||
De schade aan de deur is 15 euro. Koopje. Kom ik met een vol 9 persoons busje.
|
||||
|
||||
Quote:
En betaal je dus € 55,- als het een VW busje is en op het terrein wilt staan of € 45,- om achteraf te parkeren en lopend het terrein op te gaan.
|
||||
|
||||
Quote:
Daar kom je als niet "bekende" pas bij de kassa erachter. Ik ben pas 5 keer bij MIVW geweest en ben bekend met de entreeprijzen. Ik ken de verhalen over de kosten en het vele werk voor het evenement. Respect en alvast een applaus dat ze dit weer voor elkaar hebben gekregen. Zelfs mijn dochter wil nu graag een keer komen kijken, dus we hebben er al zin in. Ik zie de entreekosten als sponsering.
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! Last edited by Jeff : 18-07-2012 at 20:15. |
|
|||
|
|||
Wat maakt het uit ... wij zijn er in ieder geval vanaf zaterdag
|
||||
|
||||
Is het Volkswarenhaus er als stand??
|
|||
|
|||
Quote:
Yep. |
|
|||
|
|||
Heren, heren, rustig maar....
Kan me voorstellen dat er enige verwarring ontstaat. Entreegelden zijn in elk geval als volgt: Auto + bestuurder: € 15,00 Bezoeker: ( extra inzittende of voetganger ) € 5,00
|
|||
|
|||
Helder verhaal,maar hoe zit het met de kids betalen die ook 5 euro pp.
Of mogen die net zoals bij de meeste evenementen onder begeleiding tot 12 jaar gratis naar binnen.
Scirocco tropic [10 jaren project] Audi Cabrio tdi Bora variant 115pk tdi highline[familie racert]sold Golf 1 gtd matt und nu nog platter Golf 1 cabrio Ettienne Aignier Porsche 944 Last edited by golfvr6 : 19-07-2012 at 07:46. |
|
||||
|
||||
Maand geleden alweer het hotel geboekt
Dus weer aanwezig
|
||||
|
||||
Komen ook een hele hoop mensen van Golf1.info las ik gister (Saugergroup sowieso).