|
|||
|
|||
sander1.9TDI
Hallo allemaal, na een tijdje meelezen lijkt het me wel zo netjes om me even voor te stellen.
Mijn naam is dus Sander en ik rijd in een Passat 3BG variant 130PK TDI. Toen ik hem kocht was ie behoorlijk standaard, maar heb er meteen VW Phoenix (replica) wielen onder gelegd.[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Ben al een tijdje lid van vwpassat.nl en heb daar veel te veel ideeën opgedaan Inmiddels is de auto al flink veranderd, kleine greep van wat er zoal gedaan is: -Schroefset KW variant 1 -BBS A6 wielen met voor 10mm spacers en achter 20mm -JD Chip naar 180 PK en 408NM koppel -Lederen interieur -R32 stuur -Ombouw naar dubbeldin -w8 binnenverlichting -Highline strips met SML -Tacho met full fiss -Sunniboy's -S3/Golf V6 uitlaat sierstukken -PDC lip met aftermarket PDC en camera -Originele xenon unit's met xenon in dim-, groot-en mistlicht -Wisser achter verwijderd -Logo voor en achter zwart -2004 spiegels met zwarte knippers -enz -enz Picca's: [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] en met de winterwieltjes: [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Welkom, en wat een dikke passat...!!
|
||||
|
||||
Heel dik!
|
|
|||
|
|||
heel netjes !!!!
|
|
|||
|
|||
Thanks!!
|
|
|||
|
|||
dank je!
|
|
||||
|
||||
Mooie wagen, maar de extra image tags kan je weg halen als je op het forum hebt staan
Dikke bak
|
|
||||
|
||||
Dik met die A6 wielen!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dank! Zat idd al te kijken waarom ze er stonden.. |
|
||||
|
||||
Welkom op het forum en dikke passat :thumbsup:
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |