|
|||
|
|||
Hoi Redbull,
Ik zag toevallig enkele dingen op jou foto's die ik zoek om mijn GTD wat kompleter te maken. - 2 handgrepen voor in het plafond (boven de portieren), van die inklapbare, in het zwart. - Het kapje dat bij de handremhendel zit ( het deel dat vast op de vloer staat). - 2 kapjes van het bovenste bevestigingspunt (in de B en c stijl) van de gordels. - Heb je toevallig ook: - MFA-sensoren ( Olie-temp. oliedruk (2 verschillende), buiten temp.) - kabelboom naar de verlichting aan de voorkant oud type (1986). - motorkabelboom (turbo)diesel oud type (1986)? Mvg. tdibertje |
|
||||
|
||||
Quote:
nog aanwezig?
|
||||
|
||||
nee heb alleen een kompleet set centale vergrendeling liggen
|
||||
|
||||
Gti Gesloopt
update
golf gti word gesloopt bekleding edition 225 achterramen gereseveerd motorkap gereseveerd carroserie gereseveerd dashboard gereseveerd hemel gereseveerd laat maar weten als je iets zoekt dikke bumpers met of zonder mistlampen mistlampen set met beugels en draadboom kokerset of delen ervan achteras kompleet stuurbekrachtiging benzinepomp centrale vergrendeling kompleet orgineel gereseveerdenz enz enz
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 11-06-2012 at 12:14. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
toevallig iets van deze onderstaande spullen liggen?
Rembekrachtiger golf 2 Hoofdremcilider 16v zonder abs Inwendige assen voor de oliepomp 16v Carterontluchting 16v
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
rembekrachtiger heb ik liggen
hoofdremcilinder van een gti (geloof dat ie het zefde is als een 16v) en wat bedoel je precies met de carterontluchting heb je eventueel een foto
|
|||
|
|||
Hallo,
heb je toevallig een kabelboom voor elektrische spiegels? en dan zoek ik nog de afdekkapjes waar de achterbank mee vast zit, dus die plastic kapjes wat over die boutjes vallen. |
|
||||
|
||||
hoi Redbull, ik zie dat je de doorvoor rubbers hebt tussen carrosserie en de deur.
zijn ze heel? zo je wil ik ze wel van je overnemen.
|
||||
|
||||
ja heb ik liggen stuur maar een pb-tje
|
||||
|
||||
heb je soms nog dorpelbeschermers liggen rechtse zijde
|
||||
|
||||
heb ik wel liggen maar zijn niet helemaal heel wat betreft de ophangpunten
.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
speakerkapjes heb ik niet meer.
tevens een upp
|
|||
|
|||
heb je toevallig ook die sierlijsten langs de onderkant van de auto voor een 3 deurs uit '86
heb wel wielkastverbreders maar mis die zwarte stukken langs de onderkant mag via pm |
|
|||
|
|||
heb je nog 2 voorscherm liggen , voor een 86' ?
|
|
||||
|
||||
robin mk2 bedoel je van een kokerset???
miggie : nee heb ik niet liggen
|
|||
|
|||
wat wil je voor een brandstofpomp hebben