|
|||
|
|||
Damn...da's een mooi ding!!
|
||||
|
||||
Thanks mannen
Hij heeft een klein beetje liefde nodig en dan ziet hij er weer toppie uit!
|
||||
|
||||
Mooi rood is niet lelijk
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Nice Nigel... heel nice
|
||||
|
||||
Mooi hoor.
|
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Nigel. Heb hem nooit van dichtbij bekeken maar het schijnt een goeie basis te zijn !!!
De vorige eigenaar kon ik niet zover krijgen om hem laag te leggen, maar nu jij hem hebt hoef ik me daar niet druk om te maken denk ik Wat zijn de plannen behalve de ami-bumper ??
|
||||
|
||||
Dacht dat je naar het noorden ging om een paarse corrado op te halen.
|
||||
|
||||
Nigel: geniet ervan! Maak er wat moois van. Het wassen geeft al een groot verschil. Dit is een mooie basis voor je om hem helemaal perfect te maken
Fred: tegen de tijd dat ik over de verlaging nadacht, stond er ineens een grijze Corrado VR6 in de garage Maar of ik die ga verlagen.....wellicht gewoon koesteren en bewaren. Wellicht volgt er nog een topic eventueel samen met die paarse. |
|
||||
|
||||
@ Fred: De basis is erg goed moet ik zeggen! Ik ga hem eerst helemaal compleet maken, want er mist nog het een en ander aan knopjes e.d. Daarna omlaag met US bumper en OEM
@Erik: Die paarse heb ik eventjes het budget niet voor @Mark: Wassen gaf inderdaad een groot verschil. Vandaag eens beginnen met wat onderdeeltjes uit te wisselen ;-) Ben benieuwd naar die grijze!
|
|||
|
|||
Ik begin steeds meer last te krijgen van een Corrado virus, vooral als ze goed laag liggen! Super!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Doe je goed En nog een set dikke hoepels neem ik aan ??
|
||||
|
||||
VW-Mannetje: Een Corrado is ook leuk om te hebben en te rijden. Hier staat nog een originele G60 en VR6. Bij interesse stuur maar een pb.
Nigel: Ik ben benieuwd naar de vorderingen. Heb je het embleem nog weten te bemachtigen van die sloper daar voor mijn G60? Foto's van de grijze VR zal ik je toezenden. |
|
||||
|
||||
@Fred: Dikke hoepels volgend jaar pas, meetingseizoen is toch zowat afgelopen
@Mark: Er stond alleen de achterkant nog van die G60, het embleem was al 2-delig
|
||||
|
||||
Ok, dank voor je genomen moeite. Zal hier ook eens zoeken. Moet te vinden zijn lijkt me.
Via een ander forum begreep ik dat je al aardig wat onderdelen bij elkaar gescharreld hebt...gaat mooi zo |
|
||||
|
||||
Vandaag tussen de buien door weer even aan de corrado bezig geweest.
Als eerst eens de ophanging van de uitlaat onderhanden genomen, deze hing vast aan tiwraps en er mistte een ophangbeugel waardoor ze de einddemper hadden vastgehangen aan een bout Nieuwe rubbertjes en een originele ophangbeugel: Dit ziet er alweer beter uit: Ook heb ik een nieuwe asbak gehaald omdat uit de huidige een stuk was, hoe ze het voor elkaar krijgen vraag ik mij af... Ook het klapmechanisme functioneerde niet meer van de oude. De koelslang boven op de radiator had ook zijn beste tijd gehad, hier hadden ze met blauwe tape een samco slang van gemaakt Zo ziet het weer netter uit: Verder heb ik ook een distributiekap geplaatst aangezien deze miste, een andere afdekkapje van de achterruitenwisser omdat ook hier een stuk uit was en ook heb ik weer beide speakerkapjes in de deuren omdat ik hier ook eentje van miste.
|
||||
|
||||
Kijk dat is gelijk vooruitgang !!!
Goed bezig kerel.
|
|||
|
|||
Quote:
Zou graag willen, maar heb nog een huis af te bouwen en een motor en auto die voor onderhoud moeten |
|
||||
|
||||
Zo, dit schiet mooi op zo!
VW_Mannetje: komt wel een keer weer dan. Het zijn en blijven mooie auto's |
|
||||
|
||||
goed bezig nigel!
hij is echt moooooi rood!
|
||||
|
||||
Quote:
Badankt Kenny Onder het motto mooi rood heb ik gister de lak eens een klei, polish en waxbehandeling gegeven. Voor een 23 jaar oude (rode) lak ziet het er best nog strak uit Binnenkort eens de kunstofdelen, rubbers en de velgen goed onderhanden nemen..