|
||||
|
||||
Ik ben er gisteren nog langs gereden, toen was het in het midden nog vrij goed maar de zijkanten waren al vrij nat.
|
||||
|
||||
Vanuit het noorden is er inderdaad net na Bergen een wasbox. Maar dit is dus niet in Well, maar inderdaad wel aan de doorgaande weg.
|
|||
|
|||
Spullen ingepakt ,het giet hier flink.
Wij vertrekken om 9 uur ,tot straks . Gr Richard |
|
||||
|
||||
Helaas mensen, ik kan zo de auto weer uitpakken. Ziekenboeg thuis
|
||||
|
||||
Quote:
dat is jammer man ik zou er ook ziek van zijn als ik niet ging
|
|||
|
|||
Quote:
ff berenburgje ...kan je morgen wel mee rijden |
|
||||
|
||||
nog ff de laatste dingetjes meenemen en dan komen we die kant op :-) Tot strakkies!
|
|
|||
|
|||
goedendag even over de wasstraat of zelf met de hand doen in nieuw bergen ^km van well af is er ook ene bij de bp in nieuw bergen grtzzz
|
|
|||
|
|||
Wij komen zo lekker met de caddy! lupo houdt niet van natte voetjes
|
|
||||
|
||||
Je een stukje verder naar weeze rijd zijn er bij de aral ook 5 wasboxen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Het nadeel is dan wel als je dan weer vanaf daar naar Well rijd, kom je langs een zandafgraving en als het nat is geweest dan is alles voor niets geweest. Maar volgens mij is daar bij de grensovergang bij een texaco een wasstraatje en hebben nu sinds een poosje ook wasboxen, maar dat weet ik niet zeker.
|
||||
|
||||
-Koptelefoon Check
-USB stick Check -Electro en progressive house hits Check -Golf 3 cabrio vr6 helaas nog niet ( er moeten nog wat kleine dingen aanpast worden) zal de leasebak worden vanavond. Hoop dat er dit jaar wat meer mensen naar de trailer komen dan vorig jaar en een dansje wagen. Maykel en ik hebber er al zin in (ondanks het weer) Greetzzz en tot vanavond Marco |
|
||||
|
||||
Helaas ook dit jaar niet aanwezig..
best heel jammer maar komt gewoon even niet uit was het weer 100% geweest zeker afgereden alsnog maar budget is even goed krap nu met de Mk2 buiten de deur volgend jaar zeker weten goed maken! ik hoop met de 16vG60
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Is dat zandpad een beetje te met een behoorlijk lage auto? Heb helaas geen airride
|
||||
|
||||
godverdomme ik heb er zin in!!!
|
|
||||
|
||||
Kan iemand misschien vertellen hoe de locatie er nu uitziet? (qua modder enz )
|
|
|||
|
|||
Ja daar ben ik ook benieuwd naar
|
||||
|
||||
Zo met de mk2 GTI zal het niet gaan lukken, die staat gedemonteerd in de garage dus dan maar met de Passat. Net nog ff de sigaretten aansteker moeten fixen want de zekering knalde er uit Draadje voor TomTom vanaf 12v punt in kofferbak is te kort haha! Maar ti's weer voor mekaar, zat sluiting in de sigaretten aansteker zelf Coordinaten ingeklopt en morgenochtend rond 09:30/10:00 richting Volksdub 2012!! Zelfs de vrouw bereid gevonden om mee te gaan.
|
|||
|
|||
Vanwege een onverwacht filmdagje voor DUMPd vandaag niet gehaald !
Maar ondertussen ingepakt voor morgen ;-)
|
||||
|
||||
De avond en nacht is goed verlopen, er komt weer leven in de brouwerij @ 07.30u