|
||||
|
||||
stijn zijn Boostbus...!!!...mis ik
|
|||
|
|||
zijn er dus duidelijk teveel om op te noemen
|
|
||||
|
||||
Richard, die van Marco staat er tussen hoor
En hebben we het nu over NL's knapste wagens, of over knappe wagens die al jaren in de NL'se scene meedraaien??
|
||||
|
||||
Quote:
als jaap nou het hele topic gekopieerd had!! alle bovenstaande wagens staan erbij. je komt in deze lijst,als ik je op de foto heb,je in een tuningbladje gestaan hebt,oo een beurs gestaan hebt of 3 voudig beker winnaar bent met je auto dis een directe link.is me teveel werk om te knippen en plakken opt moment http://xsbb.nl/phpbb/viewtopic.php?id=VWTEAMPG&t=177361 de type 2 van abel korte is verkocht aan een kameraad van hem bernie prins. die gaat er weer mee rijden dit jaar. jeroen dik zijn type 1 komt waarschijnlijk niet meer op de weg. de corrado ooit wel weer maar wanneer? ronny hanstade zijn auto heb ik verleden jaar nog gezien op assen. roy zijn motor is naar engeland gegaan.maar is bezig met een neiuw monsterproject. sijpkens is total loss,evenals sebastiaan van gaal. marko rijd nog evenals arno. jarno ardesh heeft de auto verkocht.mark grote haar ook alsk het goed heb. evert dirker zijn motor uit de corrado zit momenteel in een ralley golf,de golf 1 staat te koop! de s3 van gerard zit weer een normale turbo op en word dagenlijks gebruikt. de golf 3 van stroeve ligt de motor ook uit. ron huizer heeft de carosserie verkocht.chiel speets auto ligt nog uit elkaar??? |
|
||||
|
||||
Quote:
heb de lijst aan de hand van mijn footows gemaakt. je komt in de lijst als je in een tuningbladje hebt gestaan of op een tuningbeurs hebt gestaan of als je meervoudigbekerwinnaar bent. weet dat de lijst niet compleet is,maar ken niet alle auto's. heb een enorm archief aan foto's en der staan zoveel mooie wagens in. dus daarom deze selectie. |
|
||||
|
||||
ik mis polo's
|
||||
|
||||
Ik niet
|
|
||||
|
||||
lul op
|
||||
|
||||
Quote:
staan er een aantal bij. een groene g40,een flipflop,een groene 6n,en net een flipplop 6b van polo club holland toegevoegd. ga vanmiddag mijn archief nog doorzoeken naar rode polo van ets |
|
||||
|
||||
ik mis ook polo 1..
en ik mis LUPO! dus bij deze richard zijn LuPorsche..
|
||||
|
||||
en ik mis hans zijn oettinger 16v
|
||||
|
||||
ik mis de MK1 20vt van workz
(ok geen NLse wagen, maar toch )
|
||||
|
||||
Quote:
sja..
|
||||
|
||||
Quote:
Niet helemaal |
|
||||
|
||||
dat was alleen zijn carosserie !
en de cabrio van chiel is ie nog mee bezig
Last edited by jasper : 18-03-2005 at 11:55. |
|
||||
|
||||
Is het nu een cabrio? Ik wist dat het een mkI Golf zou zijn, maar niet een cabrio...:o
|
||||
|
||||
nee ik had het ff niet goed heb het ff aangepast ! haalde die 2 door elkaar !
|
||||
|
||||
Maar Ron werkt dus aan Chiel's cabrio?
|
||||
|
||||
neeeeeee
chiel is zelf bezig met de cabrio en ron met zijn golf 1
|
||||
|
||||
Quote:
mooi om te horen dat chiel nog bezig is. ben erg beniwud naar het eindresutaat |