|
|||
|
|||
nou heb ik een vraag. ik heb me laten vertellen dat als je stoeprandschade hebt dat als je de velgen laat poedercoaten dat ze dat ook netjes krijgen? is dit waar?
|
|
||||
|
||||
Als de schade in de lak zit wel..
|
|||
|
|||
oke dus ernstige schade word minder zal even een keer langs een coater rijden kijken wat er van gezegd word. moet er ook een in zuidbroek(groningen) zitten heb ik me laten vertellen
|
|
||||
|
||||
Ik kan ze eerst afdraaien en dan coaten voor je.. 99 procentvan de coaters doen dit niet
|
|||
|
|||
Vandaag een mailtje terug van Giessen. Voor 4x 18" velgen vroeg ie 400 euro exl. BTW..
|
|
||||
|
||||
nah ik heb nu bij diverse bedrijven een offerte gevraagd kijken wat ze opgeven
|
||||
|
||||
Normaal ga ik altijd naar Van gelder in Zwolle. Heb altijd 140 euro betaald voor stralen en coaten, de grote van de velgen maakt niets uit.
Mn inlaatspruitstuk wordt nu gedaan voor een tientje. Binnenkort wil ik even naar apeldoorn, daar zit er 1 die ook glasparel straalt en ook chrome coaten kan. |
|
||||
|
||||
FF naar Wheelcare surfen joh, worden ze gelijk gericht indien nodig
|
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag bij een bedrijf geweest.. ontlakken per velg 25 euro, en 190 voor alle 4 te poedercoaten
|
|
|||
|
|||
Richard,
probleem bij mijn wielen is dat er ook wat schade op de spake zit. kan ik je anders wat eventueel wat foto's sturen zodat jij dat mischien even voor mij kan beoordelen?? dan kunnen we het er altijd even over hebben |