|
||||
|
||||
Merci,
set stond alleen 5 dagen op speurders, niet op fora of marktplaats. Is ook officieel met buiswerk etc voor een Golf 4 V6 maar daar heb ik zowiezo niks aan.
|
|||
|
|||
Heel mooi project !
stap vooor stap naar 'n perfecte wagen grts
|
||||
|
||||
Prachtig project !! Keep it up
|
||||
|
||||
Netjes kerel kabelboom is wel leuk werk het met wegwerken
Inlaat zit ik ook aan te denken volgend jaar staat heel mooi.
|
||||
|
||||
Compressorpoulie en steunen eraf gehaald, ding moet even opgeknapt met nieuwe bouten en kleinere poulie, zal een 2,62 worden. Moet aan de gang voor een spanrol om het contactoppervlak op Compressorpoulie te vergroten om riemslip tegen te gaan.
Radiateur met vinnen zit erin en de intercooler is binnen. Nadat ik deze pas heb gemaakt gaat een maat de leidingen maken van gepolijst dunwandig RVS. Vanavond zal ik foto's online zetten.
|
|||
|
|||
mooi projectje, ga hem volgen.
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
||||
|
||||
Omdat de airco wegblijft heb ik de intercooler zo ver mogelijk naar achteren verplaatst zodat ik zo min mogelijk in de voorbumper hoef te zagen, ik wil dat het zo min mogelijk opvalt.
Radiateur en koelvinnen op hun plek Compressor even passen Intercooler en oliekoeler geplaatst, van het weekend ga ik de voorbumperbalk verzagen
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 05-07-2012 at 21:54. |
|
||||
|
||||
nice erdem,word een kanon!
|
||||
|
||||
super dik!
|
|
||||
|
||||
Super!
|
|
||||
|
||||
wow!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Zojuist ''even'' het gehele project door gelezen , maar man wat ben je super bezig!
Ben benieuwd naar volgende update's!! |
|
||||
|
||||
pfff ziet er toch een partij fijn uit!!! Goed bezig
|
||||
|
||||
Bedankt
Zal proberen de vorderingen van het weekend even online te zetten, heb natuurlijk weer niet stilgezeten.
|
||||
|
||||
Hahaha nou ik ben benieuwd kan je al een tip van de sluier geven :P
|
||||
|
||||
-Dynamo erop gezet, mat-zwart
-Oliedruksensoren 3x (incl 1tje voor drukmeter) + bedrading -Olietempsensor + bedrading -Nieuwe leidingen laten maken voor compressor, olie toe- en afvoer, nieuwe nippels etc -Compressor gepolijst, was dof en bekrast -Bumperbalk verzaagd en pas gemaakt -Nieuwe poulie besteld voor de compressor incl alle bouten/moeren voor bevestiging poulie en steunen. Ik wil dit weekend dynamo en startmotorbedrading maken. Begin maken aan extra omlooprol voor compressor.
|
||||
|
||||
Wow.....punt!
|
||||
|
||||
Nice
|
|
||||
|
||||
lekker leuk/druk weekendje word het weer :P
|
||||
|
||||
Nog steeds wachtende op de kleinere poulie voor de V9 compressor. Ik heb wel de steun gemaakt voor de omlooprol, foto is even als voorbeeld, omlooprol zit nog niet vast en poulie is nog de 'oude'.
Tevens de compressor opgeknapt buitenzijde en de steunen gepolijst. Omdat het wat rommelig oogt heb ik een RVS afdekking gemaakt. Stuurbekrachtiging is ook af. Leidingen verlengt en een steun+reservoir van een Audi A6 gepakt, deze is mooi rond en compact. Nog even compleet