|
|||
|
|||
Caddy MK1 onderblok bijna zover
[/IMG] Ben met deze caddy een week geleden begonnen en ga hier een topic van bij houden. Mis nog veel onderdelen, zal een lijstje maken. Motor is er inmiddels uit. gr. jeroen Last edited by amethist : 24-08-2012 at 19:07. Reason: update |
|
||||
|
||||
altijd leuk weer een caddy erbij
en u komt uit (regio) |
|
|||
|
|||
Regio zwolle kom ik weg.
Gr. Jeroen |
|
|||
|
|||
nog extreme plannen mer de caddy??
gooi dat lijstje maar es online mischien zitten der hiero wel mensen die t 1 en ander over hebben |
|
|||
|
|||
De plannen zijn, hij word weer wit , voor en achter verlagen.
Maar geen extreme dingen. De basis blijft hetzelfde. |
|
||||
|
||||
als er een diesel in komt zou ik wel even een softdasch van een cabrio nemen en lekker veel vlokken isolatie van de gamma daar word ie lekker stil van
veel suc6 met dit project ,zoals Gijs al eens zei op dit forum vw is net lego |
|
|||
|
|||
De lijst zo uit mijn hoofd:
Een vloerkleed zwart. Chokekabel binnen en buiten De kachelklep kabels Rechter deurpaneel de opslagbak met boxhouder en het deurhadvat Stukje laadvloer om in telassen Zwarte spoiler bij steenvanger Onderkant dashbord En set stoelen Achterklep Verlaagdeachteras, Of blokken set Set verlagings veren of schroefset voor Linker portier/ miscchien ga ik die dichtlassen ligt aan de prijs Rechter gordel incl. spanner Set 15 inch lm wielen brede verlg rand (cup type) Plaatje van kachelbediening |
|
|||
|
|||
Nog wat foto's
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Werk zat dus |
|
||||
|
||||
amethist De lijst zo uit mijn hoofd:
Een vloerkleed zwart. even zoeken van een cabrio Chokekabel binnen en buiten De kachelklep kabels heb nog wel een compleet kachelhuis maar de kabels mogen ook los Rechter deurpaneel de opslagbak met boxhouder en het deurhadvat Stukje laadvloer om in telassen Zwarte spoiler bij steenvanger Onderkant dashbord kniebalk heb ik ook nog En set stoelen Achterklep Verlaagdeachteras, Of blokken set kun je makkelijk zelf doen Set verlagings veren of schroefset voor Linker portier/ miscchien ga ik die dichtlassen ligt aan de prijs Rechter gordel incl. spanner heb ik ook Set 15 inch lm wielen brede verlg rand (cup type) Plaatje van kachelbediening heb ik mischien moet ik eerst even zoeken Last edited by ewcaddymk1 : 01-07-2012 at 10:06. |
|
|||
|
|||
ik heb nog 2 mooie leren kuipstoelen met onderframe te koop voor je
past mooi in een caddy Gr. Erik
|
|||
|
|||
Quote:
heb je daar meer info van/over zoek ook nog een ander bankstel voor m,n caddy |
|
|||
|
|||
Afgelopen week de motor uitelkaar gehaald, heb er een motor bij gekregen maar ik wil weten wat ik heb.
Dus compleet uit elkaar, ga er nieuwe veren opzetten en alle keeringen en pakkingen vervangen. Kop word gevlakt, kleppen schuren en kleprubbers vervangen. Oja ik mis ook de asbak inclusief houder. gr. jeroen |
|
||||
|
||||
moet ik ff zoeken
edit: heb ik Last edited by ewcaddymk1 : 09-07-2012 at 14:29. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een sofdash van een cabrio liggen, in nette staat.
Heeft alleen opbouw tweeters links en rechts voorin. Mag je zo ophalen
|
|||
|
|||
altijd leuk zo een caddy project mijne staat nu al meer dan een jaar stil
ben er vorige week op het gemakkie aan begonnen andere motor er in rest is al klaar
|
|||
|
|||
Quote:
pm maar bij intresse |
|
|||
|
|||
Ik zal je zo even een mailtje sturen
mooi werk |
|
|||
|
|||
Wie o wie heeft de aanhaalmomenten van een golf 2 1.6d jp motor?
Ik ben het motor blok in elkaar aan het zetten en kan niet direct aan de juiste aanhaalkoppels komen Ook van de hoofdlagers en drijfstanglagers Het gaat dus om een 1.6d uit een golf 2 met motorcode JP mijn dank is groot |
|
||||
|
||||
Quote:
gelukt met de onderdelen |
|
|||
|
|||
Jazeker had ik daar wat aan!!! Je krijgt nog een deel dashboard terug van mij, heb nog geen keuze gemaakt.
Ben nu volop met de motor bezig. |