|
||||
|
||||
Hey peter,
dat is klote zeg in stein gebeurt. Gr. Eddy
|
||||
|
||||
Ja Edwin helaas in Stein gebeurt. Is al de tweede keer nu dat het bij mn vriendin voor de deur is gebeurt.
Jammer dan mensen niet van andermans spullen kan afblijven...
|
||||
|
||||
Dat is klote Peter, ik had vandaag mijn ouders aan de telefoon en die vertelden dat er weer was ingebroken in jouw C! Wel bizar dat het altijd bij mij achter in de straat gebeurd, terwijl bij mij nog nooit iemand aan de wagen heeft gezeten.
Hopen maar dat dit zo blijft. Heb je geen schade aan de deuren oid?
|
||||
|
||||
Ik zal me oren eens open houden, en eens wat rond vragen, misschien kan ik je wel verder helpen.
Verder veel succes ermee. Mooi klote voor je. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Ja Nigel misschien omdat ze daar heel snel weg komen door dat weggetje ofzo weet het ook niet? Kan mn auto dus daar s'nachts niet meer neerzetten want denk dat ze op de auto uit zijn.
Deuren hadden verder geen schade of niks volgens de agent zien ze dat vaker bij oude volkswagens. Thnx Ronnie als je dat zou willen doen graag!
|
||||
|
||||
Mooi klote van de inbraak schade, succes met het herstellen .
|
|||
|
|||
wel raar dat ze het iedere keer daar proberen en niet bij jezelf voor de deur?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zet hem anders maar bij mij naast op de stoep, misschien heb je daar meer geluk
|
||||
|
||||
** dat zoiets gebeurd! heb wel al gehoord dat er meerdere oude vw's in de buurt van geleen/sittard en omstreken worden gejat. Zo ook bij een vriend van me, hij is wel terug gevonden...maar niet in de staat waarin die hem achter heeft gelaten!
|
|
||||
|
||||
Vandaag de velgen gaan halen bij Puc, randen opnieuw laten polijsten nadat er wat beschadigingen inzaten.
Ff snel een foto'tje gemaakt Goed werk van Puc weer! Hopelijk krijg ik de Corrado snel terug, staat namelijk al een half jaar (!) bij mn vaste monteur. In augustus afgelopen jaar een paar dagen ertussen uitgeweest met de C en op de terugweg in een flinke file terechtgekomen. Na een drie kwartier in de file te staan ineens rook onder de motorkap vandaan. Thermostaathuis gescheurd en alle kvs eruit. ANWB gekomen en provisorisch gerepareerd om toch thuis te komen. Dus eenmaal op weg bij Eindhoven weer in een file terechtgekomen, daar ventilator niet meer aangeslagen, weer rook onder motorkap en toen was het helemaal afgelopen. Uiteindelijk alleen koppakking kapot maar daardoor staat ie wel al een half jaar stil. Algehele koprevisie uitgevoerd en nu loopt ie weer. Nu nog klaargemaakt worden voor nieuwe apk waar nog wat dingen voor gerepareerd moeten worden. En het ergste was nog nadat ie ongeveer een week bij de monteur stond, er weer ingebroken is in de auto, weer hele contactslot kapot (3x in 10 maanden) Waarom het nou zo lang heeft moeten duren weet ik, na een hoop gezeik verder, nog steeds niet helemaal. Als ik de auto terug heb volgen weer nieuwe update's, heb nog aantal nieuwe onderdelen gekocht in de tussentijd...
|
||||
|
||||
Dat ziet er weer super uit Peter
Het wordt idd tijd dat je de wagen terug krijgt...
|
||||
|
||||
Ja heeft nu lang genoeg geduurt idd
Zal wel weer ff wennen zijn haha
|
||||
|
||||
Afgelopen Donderdag na 7 maanden(!) de Corrado weer kunnen ophalen. Hij is nog niet helemaal klaar want moet voor de keuring nog een aantal dingen aan gedaan worden.
Allereerst gisteren de motorkapkabel vervangen, de oude was namelijk geknapt. Daarna de accu maar meteen aan de lader gehangen want die was leeg. Helaas heeft 7 maanden buiten staan de auto er niet mooier op gemaakt, dus dat word stevig poetsen Koplampglas aan 1 kant was kapot Dus deze ook vervangen. Ziet er weer een stuk beter uit met een vers glaasje erin Aangezien er voor de apk de uitlaat ook niet meer zo goed was maar meteen een rvs uitlaatsysteem van Simons v.a de kat besteld. Als deze binnen is kan die klaar gemaakt worden voor de apk en voor de zomer en kan ik eindelijk weer eens van de C gaan genieten.
|
||||
|
||||
Fijn dat hij weer de weg op komt
|
||||
|
||||
Ja idd Nigel!
Vandaag de uitlaat binnengekregen, deze week nog even eronder hangen
|
||||
|
||||
Goed bezig Peter!
Waar is die trouwens geweest? Meen dat ik um laatst bij iemand achterom zag staan..
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Hij heeft al die tijd in Meers gestaan. Meteen vooraan aan de linkerkant
|
||||
|
||||
Daar zag ik hem inderdaad altijd buitenstaan
Naast die loods/garage...
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Yep idd naast die loods.
|
||||
|
||||
Zo hier ook maar eens het stof vanaf halen.
Rij inmiddels alweer een dikke 2 maanden met volle tevredenheid rond in de Corrado. Ondertussen nog wat dingetjes aan gedaan... Simons uitlaat vanaf de kat geplaatst Via ebay nog een missend Aktiv speakerkapje gevonden Een lupo GTI wissersetje aangeschaft en gemonteerd 2 nieuwe voorbandjes Falken Ziex Oranje zijknipperlichten gehaald bij de dealer En gemonteerd Voor de winter ook nog een stoelverwarmingskabelboom Auto helemaal gepoetst en isolatiemateriaal onder de motorkap verwijderd En toen was die eindelijk weer klaar om te rijden