![]() |
#41
|
||||
|
||||
![]() leg mij dat eens uit serge..
ik heb een filmpje gezien van een lancia delta met airride over het circuit..en die lag als een blok op de weg..zelfs goed genoeg voor circuit gebruik.. verhalen die ik eroverhoor zijn steeds beter en beter..
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |
#42
|
||||
|
||||
![]() er zijn mensen die nog altijd vinden dat wanneer je een auto op de grond legt dat je dat moet doen met een kit ipv airride ;-)
is geen verwijt naar iemand e |
#43
|
||||
|
||||
![]() luchtvering is een luchtbalg die altijd dezelfde voor spanning heeft ondanks de rijhoogte .met veren kun je de voorspanning bepalen ,dus ook je wegligging
tevens airride is al zo oud als de weg naar rome .luchtvering zit ook onder vrachtauto's en deze vind ik nog beroerder rijden dan die met bladveren
__________________
kopbewerking ,pm |
#44
|
||||
|
||||
![]() Wow. Interieur vind ik super!
Last edited by danielle : 17-03-2005 at 13:40. |
#45
|
|||
|
|||
![]() @serge pot: Ik vind toch dat de airride meer comfort bied bij hoog/laag rijden dan mijn schroefkit die ik vroeger steken had!
Kwa baanligging mag ik ook zeker niet klagen! Ik kan ook nog altijd mijn kit regelen in hardheid zoals bij een schroefkit! En ja dit word al jaren op vrachtwagens enzo gebruikt. Ik kon met de schroefkit ook niet lager meer gaan vooraan! De reden waarom ik voor airride heb gekozen is omdat ik voor in mijn garage te rijden over een hoge drempel moet.We moesten daar altijd staan sleuren me balken op een drukke baan om erin te rijden!+ had ik mijn volledige lijn er al eens onderuit gereden! Het is zeker niet de bedoeling om op meetings constant te liggen spelen, van: omhoog,omlaag,omhoog,omlaag,... Aan mijn motor is niet zoveel gedaan! Hier en daar wat chroom, spaghetti,andere luchtfilter Heb hier nog een G40 motor liggen, maar kan die niet steken omdat ze dit hier in België op de keuring afkeuren. bedankt voor de comments Greetz Kevin Last edited by Polocoupé : 17-03-2005 at 19:10. |
#46
|
||||
|
||||
![]() je demping kun je regelen idd,maar niet je voorspanning .als jij er gelukkig mee bent is dat juist de opzet .ik persoonlijk blijf bij veren en dempers .
maar mooi karretje nogmaals
__________________
kopbewerking ,pm |
#47
|
|||
|
|||
![]() Ik ben er zeer tevreden mee!
En de polo komt alleen maar buiten in het weekend en rij er niet mee op circuit! :p Dus meer heb ik niet nodig! ![]() greetz Kevin |