|
||||
|
||||
beroemde nederlandse auto's
gepost op vwf door roadwarrior, maar vond ze wel de moeite. geeft goede visie op de toppers van de afgelopen 10 jaar
corrado 16v g60 jeroen dik type 2 g60 8v ronny hanstede type 2 vr6 throttle bodies ron huizer audi s3 gerard wiecherink type 3 20v turbo gerjan stroeve type 1 8v g60 jarno ardesh type 1 8v g60 ed timmer type 1 8v g60 arno van de pijpenkamp type 1 16v g60 jeroen dik type 1 5v turbo ruud janssen type 2 8v g60 mark grote haar type 3 variant 8v g60 patrick mensink type 1 8v webers sebastiaan van gaal type 1 16v g60 peter sijkens type 2 16v g60 marko veldhuis type 2 vr6 compressor verhoeven type 2 16v g60 abel korte type 1 16v pablo plak corrado 8v g60 evert dirker cabrio 20v turbo chiel speets
|
||||
|
||||
Is die grijze van Abel Korte nogsteeds in aktie ?????
Heb hem al tijden niet meer gezien (zeg maar jaren) Grtz......... LRR
|
||||
|
||||
zijn pas echt toppers als ze nu nog rondrijden
|
|
||||
|
||||
Jaap je bent de mijne vergeten :s
|
|
||||
|
||||
ken een babyblauwe polo 1 met 1.6 16v mikuni compressor
|
||||
|
||||
Quote:
dat ding is top |
|
|||
|
|||
aan veel auto is weer gesleuteld liggen andere blokken in en of zijn anders gespoten maar het blijven stuk voor stuk mooie wagens
|
|
||||
|
||||
Ckerz strakke bakkie's.
|
||||
|
||||
zeeeer nette wagens :biggrin:
|
|
||||
|
||||
zitten zeker strakke auto's tussen
|
||||
|
||||
Ik mis er eigenlijk nog een paar. En wat me dan als eerste te binnen schiet is de Golf type 1 16V G60 van Roy Koenen.
|
|
||||
|
||||
Leon heb ik toen nog uit de auto gehaald in valkenswaard toen ie op zijn kant ging,de auto was te snel voor deze sprintbaan , hebben ze de finish 20 mtr ingekort en zijn tijd was dan nog niet geklopt. dus kun je wel nagaan hoe snel die 6 pitter compressor was.
Like @ G-60 ! Last edited by pirelli : 17-03-2005 at 18:23. |
|
||||
|
||||
Golf 1 van JD en Corrado zijn eigenlijk 1.
Op carroserie na dan.. Ik mis eigenlijk die Groene golf 1 16v g60 met die porsche cup 1 gepolijst eronder. (die richting duitsland was gegaan)
|
||||
|
||||
ja die van Jan Nieuwenhuis. die stond wel later in dat topic, maar heb alleen de eerste post gekopieerd
|
||||
|
||||
Mooie (Jaap) topic!
Misschien nog: Type1 van Nico Leeflang? En die groene van Mark grote haar, is die niet inmiddels van Constant?
|
|||
|
|||
Die van Marko Veldhuis.. Hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze hun eigen velgen hebben gemaakt?
|
||||
|
||||
wat was er zo bijzonder aan die S3?
|
|
|||
|
|||
zeker die van nico leeflang de ouwe met de viperstriping en de nieuwe in volvo kleu allebei nette auto's en ja is best lache om te zeggen dat je zelf de wielen hebt gemaakt en trouwens de auto van hg trading met de rooie spiegels mk1 16v g60
|
|
||||
|
||||
Quote:
400pk..
|
||||
|
||||
golf 2 g60 van marco veldhuis... mis ik
golf 1 gti 16vg60 van roy koenen...mis ik golf 1 gti 16vg60 van jan nieuwehuizen/evert dirker...mis ik golf 1 rs2...snelste van NL...van Sipke de boer...mis ik golf 3 vr6 airride..van M.I.V.W mis ik en nog wel een paar