|
|||
|
|||
spuiter gezocht voor motorkap.
Gezocht een spuiter die tegen redelijke vergoeding mijn MK1 motorkap kan en wil spuiten (metalliclak).
Kan de kap evt. los aanleveren. Liefst omgeving Brabant/ Limburg. |
|
|||
|
|||
hallo
ik kan misschien wel iets regelen voor je. ik woon in cuijk als je me nou ff mailt dan spreken we wel wat af als je interesse hebt. groeten nicky |
|
||||
|
||||
Spuiter Limburg(-ZUID)
Hallo allemaal,
Hopelijk hebben jullie ervaring met een goede spuiter in Limburg. Spuiter dient wel wat ervaring te hebben. Gaat om een Golf V die dringend een nieuwe laklaag dient te krijgen op: sierlijsten, motorkap en achterbumper in de kleur donker blauw. Gr. Salocin |
|
||||
|
||||
Wellcoll al eens geprobeerd?
Anders moet je Kevin20v eens vragen, die heeft destijds voor de Golf 4 zowat alle spuiterijen hier in de buurt gehad.
|
||||
|
||||
Smeets autoschade in Haelen, zeer goed !!
|
|||
|
|||
Bongers in Sittard op de Nolenslaan, voornamelijk een BMW handelaar die zijn "eigen werk" doet. Inmiddels een paar jaar geleden dat ik er voor het laatst was maar hij heeft al mijn auto's perfect gedaan, zeer strak, faire prijs en is bereid om iets extra's te doen ( gaatjes dicht lassen etc )
|
||||
|
||||
Ik heb rondom sittard de grote spuitbedrijven allemaal al gehad maar was voor dergelijke kleine klussjes zoals sierlijsten op zoek naar een goeie beun.
De motorkap laat ik wel doen door Wellcol of zoiets! Gr. Salocin |
|
||||
|
||||
Gezocht: Spuiter in 't Zuiden des Lands
Ik zou graag de stootstrips en dakdragers van mijn passat gespoten willen hebben in de kleur van de auto en daarom zoek ik een spuiter in het zuiden van het land. Liefst alleen provincie Limburg, mits de prijs goed is wil ik ook wel wat verder gaan.
Het gaat om mijn Passat 3B, heb voren een nieuwe stootlijst zonder kentekenuitsparing in de grondlak, zij-stootlijsten en de stootlijst achter op de bumper zijn nog origineel in kunstof zwart (maar al vergrijst). Een schade expert en spuiter hier in de buurt zei me dat dit 250 euro gaat kosten + nog eens de kosten voor nieuwe stootlijsten aan de zijkant/op de deuren (Hier waren nieuwe voor nodig zei hij omdat die vast geplakt waren of zoiets..). Ik denk, dat moet goedkoper kunnen! Misschien iemand die dit zwart doet? Moet wel fatsoendelijk werk leveren. Bedankt voor de hulp!
|
|||
|
|||
Die spuiter heeft gelijk, zitten geplakt.
Ik denk dat je goedkoper uit bent als je gewoon nieuwe besteld, maar dan wel in de primer! weet je zeker dat je lak goed hecht! Gr.
|
||||
|
||||
Spuiters Limburg
Hallo,
Ik ben dus opzoek naar een spuiter in Limburg. Liefst omgeving Sittard - Heerlen - Maastricht. Mijn voorkeur gaat uit naar iemand die na de tijd op zijn gemak doet spuiten. Dit ivm met kosten die bij een autospuiterij al snel de pan uit schieten. Wie helpt mij uit de brand !!! Gtrzz Salocin |
|
||||
|
||||
Ik weet wel iemand,regio valkenburg.Pb maar voor zijn telefoonnummer.
|
|
||||
|
||||
Strakmaken en spuiten VWkever limburg gezocht
hoi
Ben op zoek naar een adresje in midden limburg voor het strakmaken en spuiten van mijn vw kever. De spatborden,voor/achterklep en deuren zijn reeds strakgemaakt. wie kan me hier mee verder helpen groetjes Dion |
|
||||
|
||||
Spuitklaar maken en spuiten gezocht regio Limburg(Maaseik)
Ik ben op zoek naar een spuiter die meer binnen mijn budget past.
Het gaat op een golf 1. Zelf schuur ik van te voor alles mat. Omdat spuitklaar maken ook goed gedaan moet worden, wil ik het laten doen. Eventueel iemand na zen uren die het thuis zelf kan doen. Liefst in de winter periode. Ik weet niet wat dat ongeveer mag kosten, maar een lokale spuiter praatte over €4000, dat was toch even ver buiten mijn budget. Ward |
|
||||
|
||||
Ik heb ondertussen een spuiter gevonden. Eigenlijk wil hij de auto gewoon zo over nemen, het gedeelte wat ik al geschuurd had: is fout, veel te grof geschuurd. Een reden waarom hij auto's in lak over neemt: nu kan hij perfect zien waar deuken zitten, geschuurd zie je dat niet goed en moet je op gevoel afgaan.
Is dit wat jij ook bedoelde Ruud? |
|
|||
|
|||
En over wat voor prijs heb je t nu dan?
|
||||
|
||||
Ben ik ook wel benieuwd naar en of het ook in de buurt was, altijd fijn als er een leuk adresje in de buurt is
|
|
||||
|
||||
Een man met 34 jaar ervaring, werkt bij Ford Genk. Heeft op het moment wel wat extra tijd nu er niet meer veel auto's daar gemaakt worden. Ik heb begrepen dat zijn broer een garage heeft met spuitcabine enzo.
Werkt minimum 50 auto's per jaar af(ook klein schade) Begrijp mij goed, heel goedkoop is deze ook niet. Maar ik ben overtuigt dat deze het goed doet. Gedeeltelijk zandstralen Uitdeuken Helemaal strak maken Spuiten Klein beetje lassen (eventueel autoambulance voor vervoer) Net geen 3000 Ik meen dat hij van Neeroeteren is, of in iederegeval de werkplaats dan. |
|
|||
|
|||
Quote:
Compleet in de spuitplamuur zetten 350, spuiten incl. cabine 350,-.. Ook in Limburg.. Voor 750 euro wilt topcoat in Tegelen hem compleet spuiten excl. voorwerken. Je zoekt verkeerd of een super dure gekke lak, want spuitklaar afleveren bij Your Car Styling World (limburg) zou mij 1950,- kosten.. En dat in Porsche Amethyst Purple.. |
|
||||
|
||||
Dat geloof ik allemaal direct. En ja ze zullen er zijn die nog goedkoper zijn, maar ik voel me goed bij deze en heb er daarom vrede mee.
|